سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۴

نقوی حسینی: رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 765358
رضایی مورد قبول جامعه نیست و تکرار نامزد شدن وی به این موضوع نیز دامن می‌زد.
نقوی حسینی: رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی حسینی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور محسن رضایی در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: محسن رضایی از نیرو‌های ارزشمند، مدیران با تجربه و خوش سابقه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تلاش‌ها و مجاهدت‌های آقای رضایی در دفاع مقدس و مجمع تشخیص مصلحت نظام فراموش شدنی نیست، چراکه خدمات ارزشمندی برای نظام داشته و رضایی از جمله نامزد‌های ریاست جمهوری است که با برنامه وارد انتخابات شده و برنامه مدونی در حوزه اقتصادی دارد، اما متاسفانه جایگاه اجتماعی در میان مردم ندارد.

نقوی حسینی گفت: رضایی مورد قبول جامعه نیست و تکرار نامزد شدن وی به این موضوع نیز دامن می‌زد، چراکه مردم با خودشان می‌گویند رضایی که همیشه هست! به همین جهت از جدیت حضور وی در انتخابات کاسته می‌شود و بنده شانسی برای پیروزی رضایی در انتخابات نمی‌بینم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمامی نیرو‌های جریان انقلاب از آقای رئیسی حمایت کرده اند و اجماع کامل بر روی وی است. شورای وحدت، جبهه پایداری و... همگی بر آقای رئیسی اجماع دارند و اجماعی بر رضایی وجود ندارد همچنین در کارنامه رضایی سابقه کناره گیری به نفع دیگری نیست و بعید بدانم بخواهد به نفع رئیسی کنار برود.

وی خاطرنشان کرد: این که نیرو‌های جریان انقلاب بر یک نامزد اجماع داشته باشند و کمک یکدیگر کنند ارزشمند است، اما محسن رضایی هیچ وقت به نفع کسی کنار نرفته است و حالا هم کنار نخواهد رفت، البته اگر این اقدام را مانند سایر نیرو‌های جریان انقلاب انجام دهد، کار ارزشمندی انجام داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زیاد مهم نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی به نفع هیچ جریانی کناره گیری نخواهند کرد و اگر چنین شود ثبت گینس خواهد شد ...ضمن اینکه حضور ایشان تاثیری در فرایند انتخابات نخواهد داشت ....ایشان عقد دائمی انتخابات هستند ...
Iran, Islamic Republic of
... باید کنار برن تادولت انقلابی شکل بگیره.