جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 761399
دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال علی لاریجانی است؛ به علاوه غلامحسین کرباسچی هم می خواهد نامزد شود.
کرباسچی کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود
به گزارش جهان نيوز، بابک آذرباد دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از نشست امروز این جبهه با محمدرضا عارف معاون اول اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم خبر داد. 

وی گفت: عارف در این نشست تاکید کرده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعا کاندیدا خواهد شد. 

آذرباد گفت: محمدرضا عارف در دیدار امروز از رفتاری که برخی از اصلاح‌طلبان به ویژه تندروهای جریان اصلاحات با او داشته‌اند انتقاد کرده و اذعان کرده است که آنان مرا اصلاح طلبان بدلی می‌دانستند و وقتی اعلام کردم که ریاست شورای سیاست گذاری باید دوره‌ای باشد شروع به تخریب من کردند. 

دبیر جبهه اصلاح طلبان ایران درباره دیدار این جبهه در روز چهارشنبه هفته گذشته با مسعود پزشکیان نیز گفت که او هم در این دیدار تاکید کرد که کاندیداتوری من در انتخابات ریاست جمهوری قطعا است. 

وی درباره ساز و کار انتخاباتی دیگر احزاب اصلاح ‌طلب برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال علی لاریجانی است؛ به علاوه غلامحسین کرباسچی هم می خواهد نامزد شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده وفایزه هاشمی هم میخوان نامزد بشن فقط اگر این روزا شنیدین مصی پولینزاد و رضاربع پهلوی هم میخوان نامزد بشن تعجب نکنید!!!!
Iran, Islamic Republic of
از رشت الکتریک چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
شنیده بودیم اینطوریش رو ندیده بودیم، ......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این آقا همون فردی نیست که خلاف کرد بردنش دادگاه وبعد رفت زندان .....
Iran, Islamic Republic of
از جناب آقای محسنی اژه ای بپرسید ایشان کاملا اطلاع دارند