جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

رئیسی در کهف الشهدا: وضع کشور ان‌شالله متحول خواهد شد

جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 764789
مردم در انتخابات شرکت کنند و بدانند که ان شاء الله شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.
رئیسی: وضع کشور ان‌شالله متحول خواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در کهف الشهدای تهران، ضمن زیارت قبور مطهر شهدا با جمعی از مردم دیدار و گفتگو کرد.

 رییسی در حاشیه این دیدار گفت: مردم در انتخابات شرکت کنند و بدانند که ان شاء الله شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.
 

 
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: به یاد و نام شهدای گرانقدر حتما ان شاء الله شرایط کشور دچار تحول خواهد شد و یقین داریم به برکت نام ائمه اطهار (ع) و شهدا این مسیر هموار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مشکلات امروز مردم ناراحتی دارند و دغدغه آن‌ها را دارند و برخی ناامید هستند و برخی احساس می‌کنند شاید نتوان کاری کرد.
 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: هم می‌شود کاری کرد و هم ما در این مسیر می‌دانیم و می‌خواهیم و می‌توانیم.

وی گفت: این مسیر به ظاهر سخت است و به ما هم خیلی گفته اند که مسیر و راه آسانی نیست، اما به نظر ما با حضور این جوانان خوب و با نشاط و با حضور مردم مان قله فتح خواهد شد و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: مردم با امید در انتخابات شرکت کنند و هیچ کس در این عرصه غائب نباشد و همه بدانند شرایط متفاوت و متحول خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چگونه ؟ این را بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
شما بیا رأی بده ، خودت میفهمی
Iran, Islamic Republic of
....