يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

چرا بهتر است شستشوی فرش را به قالیشویی ها بسپاریم؟

پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 764716
در هر خانه ایرانی یک فرش می‌بینید که در آن مکان حکم الماس نایاب را دارد، بخش بسیار زیادی از هنر ایرانی در همین فرش‌ها خلاصه شده‌اند. آدم‌های زیادی ساعت‌ها و روزها پشت دار نشسته و تار و پود آن‌ها را به زیبایی در هم تنیده‌اند. این هنر زیبا باید به گونه‌ای نگه داری شود تا از چشم نیوفتد و حالت الماس گونه خود را به خوبی حفظ کند. نگه داری از این هنر کار چندان سختی نیست، یکی از موارد و اصول مهم نگهداری از فرش‌ها شستشوی آن‌هاست. اگر فرش‌های شما با اصول و مقررات قالیشویی شسته نشود، عمری بس کوتاه خواهد داشت و بافت آن به سادگی از بین خواهد رفت. قالیشویی توحید، یکی از قالیشویی‌های معتبر و خوب تهران است که به خوبی می‌تواند در شستشوی هر چه بهتر این گوهرهای اصیل در کنار شما باشد. در ادامه با ما باشید تا شما را بیشتر با خدمات قالیشویی در تهران توحید و نحوۀ کار آن‌ آشنا کنیم.
 
 
شستشوی فرش با رعایت کلیه استاندارهای لازم برای حفظ سلامت تار و پودها
یکی از مهم ترین دلایلی که عمر یک فرش را کوتاه می‌کند شسشوی غیر اصولی آن است. . نوع شستشوی فرش‌ها کاملا به خود فرش بستگی دارد. اغلب برای شستن فرش‌های ماشینی از روش اتوماتیک استفاده می‌کنند که در این روش تمام تارها و پودهای فرش به طور کامل تمیز می‌شود. با وجود این کیفیت شستشو و استفاده از ماشین آلات مدرن، صدمه کمتری به فرش رسیده و در نتیجه عمر فرش شما بیشتر خواهد شد. اما شستشوی فرش‌های ابریشمی و دستباف اندکی متفاوت بوده و باید یک استاد ماهر این کار را انجام دهد. این نوع فرش‌ها را با استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب در قالیشویی امیرآیاد شستشو داده و با نظارت تمام آن را خشک و تحویل مشتری می‌دهند. الیاف فرش‌های دستی با رنگ‌هایی طبیعی رنگ آمیزی شده است، بنابراین ممکن است در صورت شستشو، به مواد خاصی واکنش نشان دهد و تداخل رنگی پیدا کند، به همین دلیل قالیشویی باید در شستشوی این گونه فرش‌ها تجربه کافی داشته باشد تا نقشه فرش و یا قالی به هم نریزد.

شستشوی بی عیب و کامل این نوع فرش‌ها در تخصص قالیشویی توحید بوده و شما می‌توانید فرش‌های دستباف خود را با خیال راحت به ما بسپارید و به تمیزی و براقی روز اول تحویل بگیرید.

در قالیشویی توحید در تهران اصلی‌ترین خدمات، شستشوی فرش است. این کار با وجود تجهیزات، ابزار، وسایل و شوینده‌های مرغوب به صورت کاملاً مدرن انجام می‌شود. در کنار شستشوی فرش خدماتی که در بالا ذکر شد نیز توسط این موسسه به صورت فوق حرفه‌ای ارائه می شود
 
آیا شستشوی موکت و مبل هم در قالیشویی ها انجام می‌شود؟
 
 

یکی دیگر از خدماتی که قالیشویی‌ها ارائه می‌دهند، شستشوی موکت و مبل است. رویه مبلمان بعد از مدتی دچار آلودگی شده و باید آن‌ها را شست. شستشوی مبلمان معمولاً کار راحتی نیست، شاید تا به حال شستشوی مبلمان خود را با استفاده از دستمال و یا فرچه انجام داده باشید، این کار نه تنها به تمیز شدن مبل شما کمک نخواهد کرد، بلکه باعث چرک مرده شدن آن‌ها خواهد شد. اگر می‌خواهید مبلمان خود را به نزدیک‌ترین قالیشویی محدوده امیرآباد بسپارید، پیشنهاد ما قالیشویی توحید است. این موسسه با استفاده از دستگاه‌های مدرن مکش و همچنین جاروبرقی‌های صنعتی مبل‌های شما را به راحتی بدون جدا کردن رویه و یا پشتی آن‌ها می‌شوید و آب کشی می‌کند. با استفاده از این روش، مبلمان شما در عرض یک ساعت تمیز شده و بعد از تقریبا دو ساعت آماده استفاده خواهد بود.

در روش شستشوی مبلمان با دستگاه، در ابتدا، رویه‌های مبل را به وسیله مواد شوینده و همچنین فرچه استاندارد شستشو می‌دهند و بعد از آن با استفاده از دستگاه‌های مکش، آب داخل مبل را می‌کشند. به دلیل اینکه امکان جابه جایی موکت‌ها نیز محدود است، می‌توانند به این روش شسته شوند.

ویژگی‌های متمایز قالیشویی توحید
از مهم‌ترین مواردی که باعث رضایت و لبخند مشتری در نگاه اول می‌شود، براق بودن و تمیز بودن فرش است. همچنین برخورد و رفتار پرسنل قالیشویی نیز از مهم‌ترین عواملی است که ممکن است فرد به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد. در زیر فهرستی از ویژگی‌ها و مزایای شستشوی فرش در قالیشویی توحید را برای شما برمی شمریم.
  • داشتن متخصصین مجرب و حرفه‌ای برای شستشوی انواع مختلف فرش‌های ماشینی و دستباف
    ارائۀ کلیه خدمات شستشو، مبل، موکت، ترمیم ریشه‌های فرش، لکه گیری انواع فرش، بر طرف کردن بید زدگی
    داشتن دستگاه‌های فوق العاده پیشرفته
    انتخاب بهترین و کم ضررترین شوینده‌ها
    جواز کسب معتبر از اتحادیۀ قالیشویان
    تحویل کاملاً به موقع فرش به مشتری
    ارائۀ فاکتور و رسید معتبر
توجه داشته باشید که یک قالیشویی حرفه‌ای باید تمام مشخصات فوق را داشته باشد، همچنین باید فرش شما را به صورت لول شده، ببرد و به صورت بسته بندی شده به شما تحویل دهد. باید هزینه خدمات خود را با شفافیت کامل در اختیار مشتریان قرار دهد تا قبل از ارائه خدمات، مشتریان از تعرفه‌های آن‌ها باخبر باشند.

چرا خدمات قالیشویی توحید؟
 
 

اگر سلامت فرش‌های شما برایتان حائز اهمیت است باید بدانید که فرش خود را به چه قالیشویی بسپارید. اگر به دنبال قالیشویی نزدیک امیرآباد هستید، به شما توحید را معرفی می‌کنیم، جایی که فرش‌ها در بدو ورود، کارشناسی می‌شوند و سپس به بخش شستشو ورود پیدا می‌کنند. همچنین در مراحل اولیه کار، اغلب فرش‌ها غبارگیری می‌شوند، بدین وسیله که با دستگاه‌های مدرن مکانیکی برس‌هایی را به شکل دورانی بر روی فرش حرکت می‌دهند و همانند عمل ضربه زدن با چوب را در قدیم تداعی کند.

قالیشویی توحید برای شستشوی انواع فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف، قالی، گلیم، تابلو فرش، جاجیم آمادگی‌های لازم را دارد و همچنین انواع مختلف خدمات شستشو مانند لکه بری و همچنین شستشوی انواع فرش‌های لاکی را دارا می‌باشد. قالیشویی توحید با ارائۀ بهترین قیمت‌ها توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *