پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

چه نوعی از چاپ لیبل باعث افزایش فروش محصولات می شود؟

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 763695
چگونه برندها و محصولات مختلف را تشخیص می دهید؟ معمولا جواب شما برچسب، لوگو و طراحی آن هاست. لیبل یا برچسب یک محصول قابل شناسایی ترین ویژگی آن است.

بسته بندی کالا ها و محصولات هموراه مورد توجه فروشندگان و خریداران بازار جهانی بوده است و این امر اهمیت چاپ لیبل را دو چندان می کند. روزانه از محصولات مختلفی از قبیل لوازم خانگی، مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنیم و آن ها را با لیبل مخصوص به خود می شناسیم. لیبل یا برچسبی که روی کالا قرار می گیرد وظیفه معرفی آن را برعهده دارد و اطلاعات کامل محصول را برای مشتری شرح می دهد. بارکد، نام شرکت و برند و اطلاعات تماس از جمله مواردی است که روی لیبل درج می شود.
 
اهمیت چاپ لیبل برای محصولات
 
 

چاپ لیبل از آن جهت اهمیت دارد که جزئیات دقیق کالا را ارائه می دهد. به عنوان مثال لیبل یک دارو باید روی جعبه یا بسته بندی آن درج شود و شامل اطلاعاتی از قبیل عوارض و حساسیت و چگونگی نگهداری آن باشد. چاپ لیبل محصول را در یک گروه خاص قرار می دهد. برای درک بیشتر این مطلب شامپو هایی را در نظر بگیرید که برای موهای خشک یا چرب طبقه تولید شده اند. البته یکی از مهم ترین اهداف چاپ لیبل جلب توجه خریداران است. جمله هایی مانند "جایزه سفر به کیش" یا "50 درصد تخفیف" توجه شما را جلب می کند.

چاپ لیبل و انواع آن
 
 

چاپ لیبل پشت چسب دار: پرکاربرد ترین نوع لیبل است و آن را به لیبل کاغذی نیز می شناسند. این نوع لیبل در طرح ها و اندازه های متنوع چاپ می شود. لیبل پشت چسب دار محدود به یک کسب و کار نمی باشد و تقریبا تمام محصولات و برند ها می توانند از این لبل در طرح ها و رنگ های دلخواه استفاده کنند. لازم به ذکر است چاپ لیبل کاغذی بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

چاپ لیبل شیشه ای: بارزترین ویژگی این لیبل این است که وضوع و نوشته های آن از دو طرف دیده می شود. چاپ لیبل شیشه ای اغلب روی شیشه های اتومبیل و کارت های ضمانتی دیده می شود.

چاپ لیبل حرارتی: در صنعت مد و پوشاک بیشترین کاربرد را دارد و همانطور که از نامش پیداست چاپ این لیبل توسط حرارت انجام می شود.

چاپ لیبل سکورریتی: ابن لیبل به عنوان برچسب اموال و ضمانت مورد استفاده قرار می گیرد. لیبل امنیتی هنگام کنده شدن تکه تکه می شود.

فواید چاپ لیبل
 
 

چاپ لیبل نقش منحصر به فردی در شناسایی محصول دارد. چاپ لیبل روی محصول باعث می شود برند یا محصول شما در میان محصولات موجود در بازار توسط مشتری به آسانی شناسایی شود. لیبل اطلاعات کاملی از محصول به خریداران ارائه می دهد. این اطلاعات شامل توضیحاتی در مورد کیفیت، قیمت، کمیت و غیره است. مشتریان می توانند به راحتی و با خواندن لیبل، اطلاعات مورد نیاز محصول را به دست آورند. این امر به آن ها کمک می کند تا به راحتی در رابطه با خرید محصول تصمیم بگیرند. چاپ لیبل مقایسه محصولات را آسان می کند. خریدار با مقایسه محصولات با یکدیگر بهترین تصمیم را خواهد گرفت. در واقع مشتری با کمک لیبل محصول را بررسی می کند و با جزئیات و ویژگی های آن آشنا می شود.

چاپ لیبل به یک ابزار فروش کارآمد در زمینه بازاریابی تبدیل شده است. چاپ لیبل به نوعی در تبلیغات محصول نقش مهمی ایفا می کند و جذابیت محصول را دوچندان می کند. در موارد بسیاری، افراد فقط با دیدن لیبل محصول به خرید آن ترغیب می شوند. کسب و کارها باید سعی کنند لیبل های جذاب و کوتاهی برای محصولات خود طراحی کنند تا بیشترین تاثیر را روی مشتری داشته باشد. چاپ لیبل در انتخاب محصولی که بتواند تمام نیازهای خریداران را برآورده کند به افراد کمک می کند. مشتریان می توانند با مشاهده لیبل، محصولات تقلبی را به راحتی تشخیص دهند. مشتریان تمام اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و تاریخ انقضا را از لیبل دریافت می کنند؛ این امر به مشتریان اطمینان می دهد که محصول پاسخگوی نیاز آن ها خواهد بود یا نه. انتخاب اشتباه درفرآیند خرید، اثرات نامطلوبی بر مشتریان و برند شما خواهد داشت. بنابراین، چاپ لیبل از تمام تصمیمات اشتباه احتمالی در طول فرآیند خرید جلوگیری می کند.
 
چاپ لیبل برای چه کسب و کارهایی کاربرد دارد؟
چاپ لیبل در صنعت مد و لباس کاربرد های مختلفی دارد. چاپ لیبل همچنین در صنعت خودرو، قطعات موبایل و لپتاپ، تولید محصولات شیمیایی و صنایع مهندسی و نساجی، بیمارستان، رستوران بسیار استفاده می شود. چاپ لیبل بسته به صنابع مختلف، انواع متفاوتی دارد و در سایز ها و طرح های مناسب آن طراحی می شود.

توجه داشته باشید که خدمات چاپ لیبل بهتر است زیرنظر متخصصان مجرب این حوزه انجام شود تا کسب و کارها و فروشندگان بیشترین بازدهی را دریافت نمایند.

برای مشاهده لیست قیمت چاپ لیبل به سایت قاصدک پرینت مراجعه نمایید
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *