جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

پویش کشوری دعوت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 762443
پویش کشوری دعوت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
نسل جوان در هر جامعه، موتور حركت تحوّلات اجتماعی و تحوّلات سیاسی است؛ بخصوص جوان دانشجو؛ طبیعتش این است . ( مقام معظم رهبری)

محضر مبارک یار دیرین انقلاب حضرت آیت الله رئیسی دام عزه

سلام علیکم

با صلوات به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و با درود بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام راحل(ره) و عرض سلام به محضر مولا و مقتدای مسلمانان جهان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته)و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان و آرزوی تداوم توفیق در خدمتگزاری به مردم و انقلاب برای جنابعالی، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها تشکل مستقل برآمده از متن جامعه پر برکت دانشگاهیان، دانش آموختگان و اساتید کشور مراتب ذیل را به حضور معروض می دارد:

۱- جمهوری اسلامی امروز در آستانه تحولی عظیم فراروی مسیر خویش قرار گرفته است. ما معتقدیم تاریخ به رغم  آنچه برخی "منحرفین و سازشکاران" می پندارند در" پستو ها و نهانخانه ها  و در خفا " شکل نمی گیرد. تاریخ لحظه لحظه ماهیت حیات مردم و امید ها ، فداکاری ها ، جانبازیها و ایثار آنان در بستر حرکت جهانی انقلاب اسلامی است که در آستانه تحقق "فتح قریب" قرار گرفته و هم از این روست که دشمن از هر دهانی حتی دهان آنانکه به نظر خودی می رسند سخن گفتن با مردم و رخنه در باورها و اعتقادات آنان را آغاز کرده است . جامعه در شرایط حاضر و در برابر این بحران نیازمند هدایت و راهنمایی بزرگان و سکانداران خویش است.  به زعم ما، آنچه در پیش روست به مراتب عمیقتر و مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری و تغییر در نظام اجرایی کشور است . تحلیل ما از شرایط موجود آنست که دشمن اینبار در پی تغییر عمیق مسیر انقلاب اسلامی در پوشش مداخلات انتخاباتی است و این مهم ضرورتا می باید آرامش را از هر فعال سیاسی در خط انقلاب سلب کند و همه دلبستگان انقلاب اسلامی را با تمام توان در عرصه حاضر کند. دلیل نخست ما در دعوت از حضرتعالی برای حضور در این عرصه و بی اثر کردن فتنه هایی است که متن انقلاب را نشانه گرفته اند و  در اثر بی عملی انقلابیون و یا اشتغال آنان به رقابت های درون جبهه ای در مسیر پیشروی هستند.

۲- انقلاب اسلامی همواره یاران خود را در بزنگاهها و بحرانها بازشناخته است. ما به عنوان یکی از پر شمارترین خانواده های دانشگاهی کشور گواهی می دهیم حضرتعالی به عنوان یکی از جوانترین همراهان انقلاب از روزهای نخستین نهضت و استقرار نظام همواره در جبهه برحق نیروهای سیاسی کشور قرار گرفته اید و در دورانی که آفت زدگان مبتلا به  دنیا خواهی ، قدرت طلبی و عاشقان مقام منفردا مسیر خود را از جبهه انقلاب  جدا کردند مردانه بر مسیر حقیقت انقلاب ایستاده اید و در ادای دین به محتوای اصیل انقلاب ذره ای مماشات نکرده اید و حتی در عرصه هایی که عمل انقلابی ممکن بود شخصیت شما را آماج حمله ها واقع کند ، حق انقلاب و نظام را بر شخصیت سیاسی خود مقدم داشته اید  و عرصه تکلیف را به مصلحت واگذار نکرده اید. کشور ما امروز و در آستانه این تحول عظیم نیازمند صدای رسایی است که بی پرده از حقیقت انقلاب سخن بگوید و با اتکای به سلامت نفس و" عدم وابستگی به جریانات موسمی سیاسی و قاعدین بر سفره انقلاب" و در پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نوسانات عرصه مدیریت اجرایی کشور را به حداقل ممکن کاهش دهد و مسیر پیش روی نهضت را هموار سازد. ما به عنوان یکی از خادمان جامعه دانشگاهی کشور حضرتعالی را به عنوان شاخصترین شخصیت حاضر در این عرصه می شناسیم.

۳- ما معتقدیم تشبیه انقلاب اسلامی از سوی ما اهلان به سفره، دستاورد تساهل و تسامح و بی خبری و غفلت از حقیقت محتوای انقلاب اسلامی و زمینه ساز  رسوخ فساد است و مفسد  در هر مقام و موقعیت می باید بدون ملاحظات سیاسی قلع و قمع و رسوا شود. جریان فساد انقلاب اسلامی را به آرامی از درون سست می کند و اینچنین است که انقلاب که روزی مسلخ عاشقان بوده و قریب به ۵۰ سال است با ایثارگران و جهاد و شهادت به این درجه از تاثیر جهانی دست یافته است از سوی برخی جریانات به سفره تشبیه می شود و پدیده "سفره پنداری انقلاب اسلامی" علاوه بر زمینه سازی برای فساد اقتصادی و سست کردن اعتقادات مجریان در نهایت سبب اخلال در امنیت و لطمات جبران ناپذیر به کشور و انقلاب خواهد شد. امروز اولویت اصلی کشور مبارزه با فساد در تمامی اشکال و ابعاد آن است و سوابق حضرتعالی در مبارزه مجاهدانه با مفسدین نشان می دهد نقش حضرتعالی در این خصوص بی بدیل و غیر قابل جایگزینی است. از اینرو وظیفه خود  میبینیم بر حضور شما در این عرصه تاکید کنیم و بر این دریافت اصرار کنیم و مجدانه حضرتعالی را به حضور در این عرصه فرا بخوانیم.

4- پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه و تمسک به اصل ولایت مداری به عنوان جریان هدایت و مسیر فتح ، یکی از شاخصترین و اصیلترین خاستگاههای تحقق دولت انقلابی است و مسیر گذشته انقلاب نشان می دهد عبور نظام از بحرانها و دشواریها صرفا با اتکای به مقام معنوی هدایت ولایی میسر شده و اگر جز این بود چگونه یک ملت می توانست در برابر بزرگترین مخاطرات بایستد و عزت و تمامیت خود را حفظ کند. ما معتقدیم دولت آینده با ریاست حضرتعالی ضمن به منصه ظهور رساندن شاخصهای کارآمدی و خدمت رسانی می تواند الگویی بی بدیل از  ولایت مداری را به مردم معرفی کند که تمام توطئه ها و جریان سازیها را خنثی می کند و به حاشیه می راند.

در پایان بار دیگر از حضرتعالی دعوت می کنیم با قدم گذاشتن در عرصه خطیر انتخابات ریاست جمهوری ندای یاریخواهی منتظران تحقق دولت انقلابی را پاسخ دهید و با حضور و حمایت یکایک ملت مسلمان ایران گامی بلند در جهت تحقق اهداف غائی انقلاب اسلامی بردارید.

امید است تمامی مجاهدات حضرتعالی و یکایک سربازان راستین انقلاب و نظام مرضی درگاه حضرتعالی حق واقع گردد. ان شالله
 
جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *