سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۷

قطع برق و حمله سگ به پرسپولیسی ها در هند

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 761111
تمرین شب گذشته پرسپولیس در هند با اتفاقات عجیبی همراه شد.
قطع برق و حمله سگ به پرسپولیسی ها در هند
به گزارش جهان نيوز، تیم پرسپولیس که در هند این روزها بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند شب گذشته تمرینات خود را پیگیری کرد که اعضای این تیم با اتفاقات عجیبی روبرو شدند.

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی پیرامون حیوانات مختلف در محل تمرین سرخپوشان مطرح شده بود اما شب گذشته اتفاق عجیب دیگری رخ داد. 

هنگامی که بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادرفنی مشغول تمرین تاکتیکی بودند به یکباره برق محل تمرین این تیم قطع و برنامه سرخپوشان برای دقایقی متوقف شد. 

با گذشت دقایقی یک سگ که مشغول چرخیدن در اطراف محل تمرین بود، به سمت اعضای این تیم رفت که باعث تعجب حاضران در محل تمرین شد. اگرچه این موضوع برای دقایقی نظم تمرین قرمزپوشان را تحت تاثیر قرارداد اما بلافاصله این سگ به بیرون هدایت شد و آسیبی به کسی وارد نشد. 

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار برگشت گوای هند آماده می کند. این بازی جمعه ساعت 21:30 برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
الان تیتر این خبر «حمله سگ» شد؟؟؟؟
واقعا خجالت نمی‌کشید؟؟؟
France
وای چه فاجعه‌ای.
United Kingdom
......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والا ادمها به هم حمله میکنن حیوانات زبون بسته هیچ کاری به ادمها ندارن اون سگ طفلک اومده توو زمین کاری به کسی نداشته که مینویسین حمله سگ اخه جمله بندی بلد نیستین
.....
Iran, Islamic Republic of
کاش همشون و میخورد😁
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت داره
Iran, Islamic Republic of
....