جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

فولاد هدیه النصر را پس فرستاد و مساوی کرد

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب: 760915
دیدار دو تیم فولاد و النصر عربستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
فولاد هدیه النصر را پس فرستاد و مساوی کرد
به گزارش جهان نيوز، فولاد خوزستان در ادامه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه D که به صورت همزمان برگزار شد، السد قطر با نتیجه 3 بر یک الوحدات اردن را شکست داد. به این ترتیب النصر با 5 امتیاز صدرنشین گروه چهارم این رقابت‌ها شد و فولاد نیزبا همین امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. السد قطر نیز 4 امتیازی شد تا جای الوحدات را در پله سوم بگیرد.

داور: ریوجی ساتو(ژاپن) 
کمک‌ها: هیروشی یامائوچی(ژاپن) - جون میهارا(ژاپن) 

کارت زرد: صالح حردانی از فولاد / عبدالله مادو، عبدالفتاح عسیری و حمدالله عبدالرزاق از النصر
کارت قرمز: -

گل‌ها: عبدالله العمری (52-گل به خودی) و پتروس (69) برای النصر
 
ترکیب فولاد: محسن فروزان، مهران موسوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، صالح حردانی، زبیر نیک نفس(46-محمد میری)، محمد آبشک، پاتوسی(72-احمد عبدالله زاده)، فرشاد احمدزاده(78-محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا(92-صابر حردانی)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب النصر: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله العمری، پتروس آروگو، عبدالرزاق حمدلله(79-محمد ماران)، نورالدین امرابط(79-الغمدی)، سامی الناجی، الحسن، عبدالفتاح عسیری(87-الدوساری) و علی لجامی(64-خالد الغنام)

سرمربی: مانو منزس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *