جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴۳
۳

جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل در جهان

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 758665
جذابیت و محبوبیت بسیاری از بازی ها به گونه ای است که بازیکنان، رسانه ها، منتقدان، سایت ها و خبرگزاری های مختلف حتی اخبار و حواشی آنها را نیز دنبال می کنند. بازی کالاف دیوتی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین، باکیفیت ترین و جذاب ترین بازی های موبایلی سال های اخیر شناخته می شود که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد و آنها را با چالش های مختلفی مواجه کنند. Call Of Duty Mobile به عنوان یک بازی تیراندازی، اکشن، جنگی و بتل رویال شناخته می شود و همین باعث شده است که محبوبیت بسیار زیادی در میان بازیکنان داشته باشد. در یک سال اخیر خبرهای متعددی در مورد این بازی به گوش رسیده است و نشان می دهد که کمپانی اکتیویژن برای آینده این بازی تصمیمات جدیدی اخذ کرده است. در ادامه مطلب به بررسی آخرین و جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل در جهان پرداخته خواهد شد.

دلایل محبوبیت بازی کالاف دیوتی موبایل
شروع قرن جدید انقلاب بزرگی در دنیای الکترونیک و صنایع مربوط به این دنیا به وجود آورد. در دو دهه گذشته گوشی های موبایلی به شدت پیشرفت کردند و امروزه به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی در جهان شناخته می شوند و حدود 4 میلیارد نفر از مردم جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. شرکت اکتیویژن مانند بسیاری از سازنده های بازی در دنیا در سال 2019 نسخه موبایلی محبوب ترین محصول خود (COD) را تولید و عرضه کرد که موفقیت های متعددی نیز به دست آورد. این بازی تاکنون بیش از 300 میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است و بازیکنان می توانند با تهیه ارز انحصاری بازی از سایت خرید سی پی کالاف از همه امکانات بازی برای تجربه یک لذت و هیجان جذاب استفاده کنند.

آخرین فصل عرضه شده بازی کالاف دیوتی
در حال حاضر بازی کالاف دیوتی در آخرین سیزن خود یعنی فصل 14 در حال پیگیری است که در مقایسه با فصول گذشته تغییرات مختلفی داشته است و توانسته رضایت منتقدان و گیمرهای حرفه ای را به خوبی جلب کند. در این سیزن بازیکنان می توانند با انواع امکانات و تجهیزات مختلف در رقابت های مختلفی شرکت داشته باشند و توانایی خودشان را به چالش بکشند.

امکانات و تجهیزات جدید در بازی کالاف دیوتی موبایل
بر اساس آخرین منتشر شده از کمپانی اکتیویژن در سیزن 14 بازی COD حالت زامبی ها دوباره به بازی برگشته است. در این حالت یکی از بازیکنان به زامبی تبدیل می شوند و به بقیه گیمرها حمله می کند. زامبی ها مانند بازیکنان دیگر قادر هستند از تجهیزات نظامی موجود در بازی استفاده کنند. علاوه بر حالت زامبی ها گیمرها می توانند از حالت جدید بتل رویال بازی نیز استفاده کنند که با نام Blitz شناخته می شود و در آن 4 بازیکن می توانند به صورت همزمان در بازی حضور داشته باشند.



از دیگر خبرهایی که در مورد این سیزن منتشر شده است وجود سلاح های جدید در بازی می باشد. سلاح هایی مانند اسلحه FR.566 در این فصل در دسترس بازیکنان قرار گرفته اند که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند و می تواند در نبردهای دوربرد بسیار نقش مهمی داشته باشد. همچنین اسلحه جدید SKS که از طریق چالش فصلی Battle Royale Bluff به دست می آید می تواند در نبردهای مختلف برای بازیکنان کاربردهای مختلفی داشته باشد.

نقشه جدید بازی کالاف دیوتی
یکی دیگر از خبرهایی که در مورد این بازی منتشر شده است دسترسی بازیکنان به نقشه جدید بازی می باشد. این نقشه که با نام Shoot House شناخته می شود برگرفته از بازی محبوب و معروف Modern Warfare می باشد. این نقشه دارای اندازه کوچکی است و همین باعث می شود که رقابت بازیکنان در بازی از هیجان و چالش های بیشتری برخوردار باشد. همچنین نقشه جدید Reclaim نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و می تواند بازیکنان را با لذت و هیجانات متعددی مواجه کند.

حالت جدید 3vs3 Gunfight
تغییر جدیدی که در بازی کالاف دیوتی موبایل ایجاد شده است و در اخبار بازی ها نیز به آن پرداخته شده است مربوط به حالت و مود جدید 3vs3 Gunfight است که یک مود تازه از حالت Gunfight می باشد. در این حالت بازیکنان می توانند رقابت های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند. این مود در دوره های مختلفی برگزار می شود و بازیکنانی که بتوانند در 4 دوره پیروز شوند می توانند به عنوان برنده بازی شناخته شوند. همچنین بازیکنان می توانند با استفاده از آموزش خرید cp کالاف دیوتی موبایل این ارز را تهیه کنند و سیزن 14 بازی را برای خودشان هیجان انگیزتر کنند. یکی از آیتم های جدیدی که بازیکنان می توانند از آن در بازی کالاف دیوتی استفاده کنند مهارت gravity vortex می باشد که به عنوان یک آیتم جدید شناخته می شود و توسط آن بازیکنان می توانند سیاهچاله هایی برای کشتن و نابود کردن بازیکنان ایجاد کنند.


تولید نسخه موبایلی Call of Duty Warzone در آینده ای نزدیک
یکی از مهمترین اخباری که در چند مدت اخیر به گوش رسیده است احتمال تولید نسخه موبایلی بازی Call of Duty Warzone می باشد. هر چند که بازی Call Of Duty Mobile از سال 2019 تا کنون همواره در صدر محبوب ترین بازی های موبایلی جهان حضور داشته است و توانسته موفقیت های متعددی به دستی بیاورد اما محبوبیت و استقبال بی نظیر گیمرها از بازی وارزون باعث شده است که کمپانی اکتیویژن تصمیم به تولید نسخه موبایلی آن بگیرد. این شرکت همکاری های لازم برای تولید این بازی را با شرکت های زیر مجموعه خود شروع کرده و است و آگهی شغلی برای جذب تهیه کننده نیز منتشر کرده است. برای تولید نسخه موبایلی این بازی محبوب قرار است که سازنده های بازی کارهای مختلفی انجام دهند و تغییرات متعددی بر روی بازی اعمال کنند و ویژگی های لازم نسخه ‌های کنسولی و PC بازی Warzone را به گوشی های موبایل منتقل کنند و این بازی را برای پلتفرم محبوب موبایل بهینه کنند.

شکسته شدن رکورد فروش مجموعه بازی های کالاف دیوتی
در یک سال اخیر به دلیل شیون بیماری کرونا و قرنطینه شدن مردم جهان در خانه بازی های موبایلی و بازی های ویدیویی به شدت مورد توجه قرار گرفتند به شکلی که جدیدترین بازی کالاف دیوتی یعنی Call Of Duty: Black Ops Cold War توانست رکوردهای بسیاری خوبی از نظر میزان فروش به نام خود ثبت کند. همچنین بازی کالاف دیوتی موبایل در یک سال اخیر بیش از صد میلیون بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود نصب شد. تمام این رکوردها باعث شد که یک رکورد جدید برای کمپانی محبوب و معروف اکتیویژن ثبت شود. این شرکت از سال 2003 تا امروز بیش از 3 میلیارد دلار از فروش مجموعه بازی های کالاف دیوتی کسب درآمد کرده است که یک رکورد عالی در دنیای بازی ها می باشد.

انتشار سیزن 15 بازی کالاف دیوتی موبایل
همانطور که گفته شد در حال حاضر بازی کالاف دیوتی موبایل در سیزن 14 در حال پیگیری می باشد اما آخرین اخبار و شایعات حاکی از عرضه سیزن جدید این بازی می باشد. بر اساس خبرهای منتشر شده فصل جدید بازی می تواند شامل انواع سلاح های جدید، اسکین های جدید، تغییرات در مولتی پلیر بازی، نقشه و حالت های جدید و ... باشد و بازیکنان را با چالش های مختلفی مواجه کند.

سخن نهایی
بازی کالاف دیوتی موبایل از سال 2019 تاکنون توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد و 14 سیزن مختلف از آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. محبوبیت بالای این بازی باعث شده است که اخبار و حواشی آن نیز همواره مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد. از مهم ترین و جدیدترین اخباری که در مورد این بازی منتشر شده است انتشار سیزن 14 با ویژگی ها و قابلیت های جدید، تولید نسخه موبایلی وارزون، رکوردشکنی درآمدزایی اکتیویژن و ... می باشد. بازیکنان برای خرید سی پی کالاف دیوتی می توانند از سایت معتبر و با سابقه ایران موجو استفاده کنند و CP مورد نیاز خودشان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند.
https://jahannews.com/vdcepv8fnjh8npi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepv8fnjh8npi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
بجای معرفی مود های بازی یکم از ایران تعریف کنید ...
Iran, Islamic Republic of
چرانمیری پای تلوزیون شبکه یک ساعت ۲۱یه مقداراخبارایران رو نگاه کنی
Iran, Islamic Republic of
چرا مگه؟