سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۲

حمله مرگبار سگ خانگی به کودک

يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 758568
کودک خردسال که به ظرف غذای سگ خانگی نزدیک شده بود بر اثر حمله مرگبار این حیوان جان باخت.
حمله مرگبار سگ خانگی به کودک
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کودک یک ساله آمریکایی که مورد حمله یک سگ خانگی قرار گرفته بود جانش را از دست داد. قربانی که هویتش «آمیریکال جولین هال» اعلام شده بر اثر گازگرفتگی از ناحیه سر جان باخت. این اتفاق روز پنجشنبه و هنگامی رخ داد که این کودک خردسال به ظرف غذای سگ نزدیک شده بود.

پس از آنکه آمیریکال با خزیدن روی زمین به ظرف غذای سگ که مشغول غذا خوردن بود نزدیک شد، ناگهان با حمله این حیوان مواجه شد. والدین کودک بلافاصله فرزند خود را به نزدیکترین بیمارستان منتقل، اما مرگ کودک توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفت. بنا به گفته خانواده قربانی این سگ تا قبل از وقوع این حادثه هرگز رفتار تهاجمی نسبت به خانواده، غریبه‌ها و حتی حیوانات دیگر از خود نشان نداده بود.

«کوری پینتنر»، یکی از اقوام قربانی در گفتگو با ABC گفت: «این سگ ۴ ساله تابحال سابقه حمله از خود نشان نداده بود. این سگ حتی از دست این کودک غذا می‌خورد. آمیریکال پسری بامزه بود و والدینش به تازگی تولد یک سالگی اش را جشن گرفته بودند.»


بنا به گزارش رسانه‌های این سگ توسط مرکز کنترل حیوانات از خانه قربانی منتقل شده است. یک صفحه ویژه در GoFundMe برای تامین هزینه مراسم خاکسپاری این کودک ایجاد شده است.

گفتنی است؛ پلیس اتهامی بر علیه هیچ از از اعضای خانواده قربانی مطرح نکرده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
حیوانات اهلی بخصوص سگها هنگام خوردن غذا اصلآ قابل پیش بینی نیستند.سگ هرچند وفادار و دست آموز وقتی غذا می خورد با نزدیک شدن صاحب محبوبش هم خرناس می کشد.
Bulgaria
نتیجه نگهداری سگ در داخل منزل .جای سگ در حیاط ومحیط باز غیر از محیط زندگی انسانهاست