جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۵

میزان حداقل و حداکثر افزایش حقوق ها اعلام شد

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 757103
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود،‌گفت: حداقل حقوق را 3.5 تومان و حداکثر حقوق را که قبلا 48 میلیون تومان بود به 33 میلیون تومان کاهش دادیم.
میزان حداقل و حداکثر افزایش حقوق ها اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی با اشاره به جزئیات مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 1400 گفت: دولتی که در سال‌های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولدها کوتاهی کرد برای سال 1400 درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.
 
وی افزود: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود. تا دست کماندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را 3.5 تومان و حداکثر حقوق را که قبلا 48 میلیون تومان بود به 33 میلیون تومان کاهش دادیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش 25% را برای حقوق بگیران و 10 میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از 10 میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.

خاندوزی گفت: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با گرفتن مالیات از سوداگران و غیرمولدها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوقها داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
. بجای معکوس کاری حقوق پایین بیشتر افزایش میدادید.
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
مجلس اقدامات مثبت شروع کرده .حتما کافی نیست ولی شروع شده
Iran, Islamic Republic of
افزایش حقوق کسانی را که حقوق بالا می گرفتند کاهش دادند و این برای کاهش هزینه ها بود. اگر راست میگن اون مبلغ صرفه چویی شده را به پله های پایین اختصاص بدن. تورم رسمی 45 درصد تورم واقعی قابل احساس 100درصد ولی افزایش حقوق کسانی که 4یا5 میلیون می گرفتند 25درصد؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
توزیع عادلانه فقر