سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

ماجرای بدرفتاری با سرباز هنگ مرزی زابل

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 756868
موضوع بدرفتاری با سرباز هنگ مرزی زابل صحت دارد اگرچه موضوع متعلق به یکسال قبل است!
ماجرای بدرفتاری با سرباز هنگ مرزی زابل
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هنوز چند وقتی از قضیه بدرفتاری نماینده مجلس با سرباز راهور نگذشته است که فیلمی با مضمون بدرفتاری با سرباز زابلی و فرار وی به افغانستان در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است.

پیگیری های خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان‌ حاکی از آن است که موضوع فوق صحت داشته و تاریخ وقوعش متعلق به یکسال پیش است که در همان بازه زمانی مذکور به موضوع رسیدگی شد و با ما فوق سرباز برخورد شدیدی صورت گرفت.

براساس این گزارش، سرباز مذکور هم از طریق رایزنی‌های دیپلماتیک به داخل کشور برگشت داده شد و هر دو نفر به دادسرای نظامی معرفی شده و سرباز برای ادامه خدمت به خراسان شمالی منتقل شده است.

گفتنی است در فیلمی که در حال انتشار است سرباز هنگ مرزی زابل عنوان می کند که بعد از ضرب و شتم توسط درجه‌دار مافوق از ترس جانش به افغانستان پناه برده است در حالیکه دستش پانسمان شده است.
 
برچسب ها: سرباز افغانستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راستی پرونده عنابستانی به کجا رسید؟
Iran, Islamic Republic of
هر روز باید شاهد این بی عدالتی ها نسبت به سربازان عزیز باشیم ، آخه تا کی ، سرباز بیچاره و بی حقوق دیگه زدن داره ، اگه مسئولان نمیدانند از سربازها بپرسند که چقدر نسبت به آنها بد رفتاری میشه و با خشونت همراه هست ............