شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۴

گرانترین خانه معامله شده در تهران؛ متری ۱۵۸ میلیون تومان

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 755607
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی کلنگی در پاییز امسال در تهران، ۴۲ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان و متوسط متراژ هر خانه کلنگی نیز، ۲۰۹ متر مربع بوده است. متوسط قیمت واحد کلنگی در تهران در پاییز امسال نسبت به تابستان امسال رشد ۱۸.۶ درصدی و نسبت به پاییز سال گذشته رشد ۱۲۰.۳ درصدی داشته است. این در حالی است که تعداد معاملات واحدهای کلنگی نسبت به تابستان امسال کاهش ۴۵.۹ درصدی و نسبت به پاییز سال قبل کاهش ۲۹.۴ رصدی داشته است.

ارزان‌ترین واحد کلنگی در پاییز امسال متری ۶ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان و گران‌ترین واحد کلنگی هم در فصل مورد اشاره، متری ۱۵۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به فروش رسیده است. حداقل قیمت فروش هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران ۴ میلیون تومان و حداکثر ۱۵۸ میلیون تومان بوده است؛ این مرکز متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی (کل معاملات) در پاییز امسال تهران را ۲۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان عنوان کرده که نسبت به متوسط قیمت مسکن در تابستان امسال رشد ۱۹.۱ درصدی و نسبت به پاییز سال گذشته افزایش ۱۱۱.۴ درصدی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
گران ترین کلنگی متری بالای ۲۰۰ است!!!!
Iran, Islamic Republic of
این کلنگی کجا هست؟
Iran, Islamic Republic of
برو در سایتهای فروش املاک یک چرخی بزن!!!