جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رویکرد سریالی شبکه سه در ۱۴۰۰ چیست؟

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 754205
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره یکی از رویکردهای سریال سازی در سال ۱۴۰۰ در این شبکه بیان کرد که قرار است در آثار نمایشی بیشتر به ارتباط ایران با کشورهای منطقه بپردازند.
رویکرد سریالی شبکه سه در ۱۴۰۰ چیست؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی آذرپندار مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره زمان پخش سریال «دادستان» به مهر بیان کرد: این سریال به کارگردانی مسعود ده نمکی بعد از پایان دهه فجر روی آنتن شبکه سه می‌رود.

وی ادامه داد: جنس سریال «دادستان» مشابه دیگر آثار ده نمکی و با همان دغدغه‌هاست و فضایی عدالت‌طلبانه دارد؛ با این تفاوت که اولاً دیگر کمدی نیست و یک کار کاملاً جدی محسوب می‌شود و دوماً فضای اکشن و پرتحرک تری دارد و به جهت پروداکشن، نسبت به سایر آثار ده نمکی پروژه بزرگ‌تر و سخت‌تری بوده است.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره رویکرد این شبکه نسبت به سریال‌های تولیدی سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: سال آینده سریال‌هایی داریم که برخی از آنها به ارتباط ایران با کشورهای منطقه می‌پردازد. به طور مثال فصل دوم «نجلا» ان شا الله تولید خواهد شد که قصه این فصل در فضای دفاع مقدس می‌گذرد و مانند فصل اول، تم همبستگی و ارتباط ریشه دار دو ملت ایران و عراق در آن حفظ شده است.

وی در ادامه با اشاره به سریال جدید این شبکه که در ادامه همین رویکرد تولید خواهد شد، نیز گفت: سریال «نیمروز تا تهران» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی علی پورکیانی این روزها در حال پیش تولید است که به زودی کلید می‌خورد. این سریال در فضای ملودرام و عاشقانه می‌گذرد و البته در پس زمینه به ارتباط ما با کشورهای منطقه می‌پردازد.

آذرپندار در پایان درباره سرنوشت متن «بی همگان» خبر داد: این سریال به نوعی بازگشت علیرضا کاظمی پور -که چند سالی از رسانه ملی دور بوده- به تلویزیون محسوب می‌شود. تهیه کنندگی این ملودرام خانوادگی را مهران مهام به عهده دارد و ان شاء الله سال آینده کلید می‌خورد و امیدواریم یاداور ملودرام‌های پرمخاطب تلویزیون باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *