جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش پلیس به اظهارات حاجی‌ دلیگانی

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 753620
سخنگوی پلیس ضمن ابراز تأسف از اظهارات حاجی دلیگانی، گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.
واکنش پلیس به اظهارات حاجی‌ دلیگانی
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار مهدی حاجیان درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی [مبنی بر انتقاد از نیروی انتظامی درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور] با ابراز تأسف و تعجب از این موضع‌گیری اظهار کرد: اینگونه موضع‌گیری‌های "هیجانی" و احساسی، تأثیری در پیگیری روند قضائی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی‌دریغ مردم و رسانه‌ها از نیروی انتظامی افزود: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم‌بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


111
Iran, Islamic Republic of
درود بر جان برکفان نیروی انتظامی
Iran, Islamic Republic of
پلیس جان ،....
حمید
Iran, Islamic Republic of
از آقای حاجی دلیگانی بعید بود اینگونه اعلام موضع کردن