چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
مطبوعات اسپانیا؛

مادرید نیازمند انقلاب است/ بارسا به دنبال نشستن بر جای رئال

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 753317
مطبوعات اسپانیا از شکست رئال مقابل لوانته و عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم صحبت کردند و از فرصت بارسا برای رسیدن به رده دوم لالیگا نوشتند.
مادریدِ غرق شده نیازمند انقلاب است
به گزارش جهان نيوز، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه 12 بهمن (31 ژانویه) از مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

امروز روزنامه ال‌موندو، قرارداد مسی را منتشر کرد و توانست آشوبی در جمع بارسایی‌ها به راه اندازد.

مارکا چاپ مادرید تیتر «مادرید نیازمند انقلاب است» را به روی جلد برد و از باخت رئال مقابل لوانته صحبت کرد. رئال از دقیقه 9 با اخراج میلیتائو، ده نفره شد و در نهایت مسابقه را به حریف واگذار کرد.

مارکا نوشت که رئال مادرید در ادامه شکست‌هایش در سوپرکاپ،‌کوپادل‌ری و نتایج اخیرش در لالیگا ناامید شده و باید تکانی به خود بدهد. این تیم نیازمند انقلاب است و باید مسیرش تغییر کند.

آ.اس چاپ مادرید تیتر«رئال در بحران» را به روی جلد برد و از اخراج میلیتائو صحبت کرد.

این روزنامه مادریدی نوشت که لیگ از دسترس زیدان خارج شد زیرا که اتلتیکو با 2 بازی کمتر 7 امتیاز بیشتر از رئال کسب کرده است.


موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «شکار مادرید» را به روی جلد برد و از بازی امشب آبی‌اناری ها مقابل بیلبائو نوشت. بارسا در صورت پیروزی در این مسابقه به رده دوم خواهد رسید و جای رئال را می‌گیرد.

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «غرق‌شده» را به روی جلد برد و از شکست و نتایج ناامیدکننده رئال در روزهای اخیر نوشت.

این روزنامه بارسایی نوشت که ویدیوچک نتوانست از باخت رئال جلوگیری کند. آنها در دقیقه 9 یک بازی اخراجی دادند و وینیسیوس نیز یک پنالتی به حریف تقدیم کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *