جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

پوآرو در کرمانشاه دستگیر شد

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 753041
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از دستگیری دلال بزرگ خرید و فروش اشیاء عتیقه با نام مستعار "پوآرو" در کرمانشاه خبر داد.
پوآرو در کرمانشاه دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از دستگیری دلال بزرگ خرید و فروش اشیاء عتیقه با نام مستعار "پوآرو" در کرمانشاه خبر داد.

قادری با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد از تابستان امسال با همکاری چند نفر دیگر در تعدادی از استان‌های کشور به صورت گسترده و کلان در فضای مجازی اقدام به دلالی و خرید و فروش اشیاء عتیقه و آموزش گنج یابی و حفاری غیرمجاز می‌کرد.

وی تصریح کرد: پس از اینکه همدستان این فرد در یکی از استان‌ها دستگیر شدند، در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه دوباره بصورت مجازی آغاز کرد و ضمن آموزش نحوه حفاری غیرمجاز، اقدام به فروش دستگاه‌های گنج یاب می‌کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: با رصد فعالیت‌های این فرد با نام مستعار "پوآور" توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان محل اختفایش مشخص شد و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تاکید کرد: این فرد پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی داده شد و اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

قادری با بیان اینکه این فرد با تبلیغات غیرقانونی افرادی که بدنبال گنج بودند را دور خود جمع کرده بود، عنوان کرد: مستندات بسیاری زیادی در خصوص فعالیت‌های غیرقانونی این فرد جمع کرده و تحویل مقامات قضایی داده ایم و باتوجه به اینکه در چند استان دیگرهم فعالیت داشته، مستندات آن‌ها هم ارائه خواهد شد.
برچسب ها: عتیقه کرمانشاه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
.....
Kord
Iran, Islamic Republic of
چرا رییس میراث فرهنگی باید دندانپزشک باشه .
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.....
علی کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
پوآرو مدت زیادی است که درحال جولان درفضای مجازی است ...!!!!
ح
United Arab Emirates
مردم رو کمک میکرد کمتر به محیط زیست و جنگل ها آسیب بزنن و شخم کنن فقط
.
Iran, Islamic Republic of
...