جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

هیئت سیاسی طالبان وارد تهران شد

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 752741
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سفر هیئت سیاسی طالبان به ایران خبر داد.
هیئت سیاسی طالبان وارد تهران شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر هیئت سیاسی طالبان به تهران به ریاست «ملا عبدالغنی برادر» خبر داد. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: این هیئت بر اساس هماهنگی قبلی و به دعوت وزارت امور خارجه ایران بامداد امروز (سه‌شنبه) وارد تهران شد و مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه قرار گرفت.

خطیب‌زاده همچنین اظهار کرد: هیئت سیاسی طالبان در طول مدت حضور در تهران، دیدارهایی را با مقامات مسئول کشورمان از جمله وزیر امور خارجه و نماینده ویژه ایران در امور افغانستان داشته و در خصوص روند صلح در افغانستان و مسائل و موضوعات مرتبط، تبادل نظر و رایزنی‌هایی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم
United States
با قاتلین مردم افعانستان دوستی چه معنا دارد...
Iran, Islamic Republic of
داره میگه در خصوص روند صلح در افغانستان با طالبان مذاکره میکنن به نفع دولت افغانستان
Iran, Islamic Republic of
طالبان؟!
فکر کنم من هیچی از سیاست نمی فهمم...............
Iran, Islamic Republic of
تازه می فهمم ....!
جواد
United States
من هر گز فراموش نمی کنم طالبان را در زمان حکومت در افغانستان انها دختران را در مدارس مسموم می کردند به زنان کوچکترین حقوقی قائل نبودند ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زمان خاتمی اصلاح طلبها وقتی می خواستند بدترین فحش و اتهام را نثار مخالفات طرز فکر خودشان کنند به طرف می گفتند:"طالبان"..