جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش شمخانی به تحرکات ارتش آمریکا در منطقه

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 749739
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه را نمایشی پدافندی و ناشی از ترس، به دلیل شرارت‌های گذشته خواند و تصریح کرد: این اقدامات، آنتروپی ناامنی را بالا برده و موجب سوء تفاهم‌های زیان بار می‌شود.
واکنش شمخانی به تحرکات ارتش آمریکا در منطقه
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (دوشنبه) هشتم دی ماه در واکنش به افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه در توئیترش نوشت: افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه، نمایشی پدافندی و ناشی از ترس، به دلیل شرارت‌های گذشته است.

وی افزود: این اقدامات، آنتروپی ناامنی را بالا برده و موجب سوء تفاهم‌های زیان بار می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امنیت در منطقه تنها با خروج عوامل خارجی ضد ثبات محقق می‌شود.

 
به گزارش فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره تحرکات آمریکا در منطقه نیز گفت: ما به طور روشن گفته‌ و هشدار داده‌ایم مسئولیت هرگونه توطئه چینی با آمریکاست. برخی شیطنت‌ها را شنیده‌ایم به آمریکا و دوستان در منطقه پیام داده‌ایم که آمریکا در روزهای پایانی حیات خود در کاخ سفید دست به ماجراجویی‌ جدیدی نزند.

خطیب زاده تصریح کرد: به دنبال تنش در منطقه نبوده و نیستیم. درباره دفاع از کشور ذره‌ای تردید نداریم، همه امتحان کرده‌اند و پاسخ‌های ما را دیدند. امیدواریم عقلایی که در واشنگتن هستند تنش زدایی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آنتروپی یعنی چه؟