يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

استعلام قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات در سایت لوله آنلاین

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 749384
استعلام قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات در سایت لوله آنلاین
همان‌طور که گفتیم می‌توانید خیلی راحت در محل کار یا خانه خود بنشینید و قیمت روز انواع لوله و اتصالات را به صورت آنلاین مشاهده کنید و به صورت اینترنتی هم سفارش دهید. جالب است بدانید محدودیتی در محصولات قابل عرضه وجود ندارد و هر چه در بازار موجود باشد می‌توانید به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشته باشید. اما سوال اصلی اینجاست که چه محصولاتی ارائه می‌شوند؟
 
اتصالات پلیکا ( اتصالات پی وی سی)
 اتصالات پی وی سی یا اتصالات پلیکا u.p.v.c پر مصرف ترین نوع اتصالات در فاضلاب ساختمان است این اتصالات از سایز 20 میلیمتر تا 315 میلیمتر بصورت تزریق تولید می شود ولی اتصالات سایز 63 90 110 125 میلیمتر از همه پر مصرف تر هستند. این اتصالات در انواع زانویی و سراه و سیفون و تبدیل بسیار پر مصرف هستند و در دو نوع 45 درجه و 90 درجه موجود هست. سراه نیز در دو نوع 45 درجه و 90 درجه موجود است که در دو حالت سراه با سه سر مساوی و سراه بصورت تبدیل ساخته می شود.
 
برای خرید و استعلام قیمت انواع اتصالات پلیکا از لوله آنلاین همین حالا اقدام کنید
 
اتصالات پلی اتیلنی
 اتصالات لوله های پلی اتیلنی شامل انواع فلنج، تزریقی، فیوژن حرارتی، الکتروفیوژن، مکانیکی و...  می باشند. این اتصالات به روش های مختلف از جمله روش قالبی بشکل تزریقی و یا با استفاده از ورق ضخیم پلی اتیلن بوسیله برشکاری و تراشکاری تولید می گردند. هر کدام از این روش ها جهت تولید اتصالات پلی اتیلنی مزیتها و معایبی دارند مثلا در روش تزریقی بدلیل فراوانی و تنوع زیاد سایز، نوع مواد و فشارهای مختلف، دسترسی به تمامی این سایزها امکان پذیر نیست ولی در روش ماشین کاری براساس آنچه در نقشه اتصالات وجود دارد، آنها ماشینکاری شده و انطباق کامل با نقشه خواهند داشت.
 
برای خرید و استعلام قیمت انواع اتصالات پلی اتیلنی به لوله آنلاین مراجعه کنید
 
لوله پلی اتیلن
 لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله‌ها در صنایع مختلف است. از آنجایی که این لوله مزایای زیادی دارد و در برابر خوردگی، ضربه، سایش و تغییرات دما مقاوت بالایی از خود نشان می‌دهد، می‌توانید برای کاربری‌های مختلف از انواه لوله پلی اتیلن استفاده کنید. این لوله در رنگ‌بندی سیاه با خطوط رنگی عرضه می‌شود که آبی برای آبرسانی، رنگ زرد برای گازرسانی و رنگ قهوه‌ای برای فاضلاب به کار می‌رود. لیست قیمت روز لوله پلی اتیلن را در لوله آنلاین مشاهده کنید. 
 
لوله پلیکا
بعید است لوله پلیکا را نشناسید. این لوله در واقع همان لوله PVC است و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. نام اولین سازنده این لوله از جنس پی وی سی پلیکا بوده و بعدا به همین نام شناخته می‌شود. از آنجایی که این مدل مزایای بسیار زیادی دارد از پوشش سیم‌های فشار قوی گرفته تا تصفیه می‌توان از آن استفاده کرد. مقامت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی، قابلیت نصب سریع، سرعت بالا در انتقال آب و مایعات، اتصالات قوی و بدون نشتی، عمر طولانی، هزینه پایین، وزن سبک و کاربرد آسان از جمله ویژگی‌های لوله پلیکا است.
 
چرا برای خرید لوله و اتصالات به لوله آنلاین مراجعه کنیم؟
 انواع لوله و اتصالات موجود در بازار، تنوع بسیار زیادی دارند و همین مسئله باعث شده تا با مدل‌های مختلف با مشخصات فنی و قیمت متفاوت روبه‌رو باشیم. در سایت لوله آنلاین می‌توانید تمام قیمت‌ها را به صورت دسته‌بندی شده در جداول مجزا به صورت آنلاین مشاهده کنید و حتی در صورت نیاز سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

محصولات لوله آنلاین با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند و دیگر نیازی نیست حضوری با بازار مراجعه کنید یا از جاهای مختلف استعلام قیمت بگیرید. خیلی راحت می‌توانید قیمت به‌روز انواع لوله و اتصالات را با چند کلیک ساده به‌دست آورید.
لوله آنلاین با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین اتصالات از جنس اتصالات پلیکا و اتصالات کاروگیت، در سایزهای مختلف، کار شما را برای خرید لوله و اتصالات راحت کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۳۲ ۰۸۱۳۸۲۱۱۱۱۱ ۰۸۱۳۲۵۱۴۷۰۰ ۰۸۱۳۲۵۱۹۰۹۲ ۰۲۱۳۲۵۲۳۲۹۸ تماس بگیرند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *