جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

قیمت آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران/ کاهش چشمگیر معاملات

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 749076
گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در جنوب تهران معامله شده است، می‌پردازد.
قیمت آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران +جدول
به گزارش جهان نيوز، قیمت مسکن در محله‌های جنوبی تهران معمولا از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ غالبا تعداد آپارتمان‌های متراژ بالا در این محله‌ها کم است؛ همچنین به علت بافت قدیمی محله‌های جنوبی آپارتمان‌های نوساز نیز در این محله‌ها کمتر دیده می‌شود؛ اما در یک ماه اخیر معاملات نوسازها در محله‌های جنوب تهران کاهش شدیدی داشت.

نازی آباد، مسعودیه، افسریه، بریانک، شوش، بازار تهران، خزانه، باغ آذری، چهار صد دستگاه و... از محله‌های معروف جنوبی تهران است. در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معدود معاملاتی که برای واحدهای نوساز در محله‌های جنوب تهران انجام شده است، خواهیم پرداخت.


چهارصد دستگاه محله‌ای در منطقه14 شهرداری تهران است. یک واحد آپارتمان 80متری و نوساز در این محله متری 22میلیون و 687هزار تومان و در مجموع یک میلیارد و 815میلیون تومان معامله شد.

افسریه نیز محله‌ای در جنوب شرق تهران است. متوسط قیمت مسکن در این محله غالبا از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است. یک واحد آپارتمان 135متری و نوساز در افسریه متری 19میلیون و 740هزار تومان و خانه‌ای 62متری و نوساز در همین محله متری 21میلیون و 989هزار تومان امضا شد. یک واحد آپارتمان 47متری و نوساز در محله شوش متری 13میلیون و 829هزار تومان و واحدی 120متری در محله بریانک متری 15میلیون و 250هزار تومان به فروش رفت.

قیمت مسکن برای واحدی 112متری و نوساز در استاد معین 3میلیارد و 350میلیون تومان بوده است؛ همچنین برای خرید واحدی 68متری و نوساز در جوادیه باید یک میلیارد و 300میلیون تومان پرداخت کرد.

گفتنی است؛ قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در یک ماه اخیر بوده و به علت کاهش تعداد معاملات آپارتمان‌های گران‌تر و ارزان‌تر نیز در این محله قیمت‌گذاری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیداسماعیل
Iran, Islamic Republic of
من بچه جوادیه ام. در رویاهامم نمیدیدم یه روزی توی این محله آپارتمان متری 19 تومن بشه و من حتی توی جوادیه هم جایی برای زندگی کردن نداشته باشم. دمت گرم جناب پرزیدنت که امید ما جوونا رو ازمون گرفتی
Iran, Islamic Republic of
آخوندی رو واگذار به خدا کردیم