جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

عکس/ تنهاترین زن جهان

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 748117
نام این زن مسن "آگافیا لیکووا" است. او تنها بازمانده از خانواده‌ای است که از آزار و اذیت مذهبی حکومت استالین در سال ۱۹۳۶ میلادی فرار کرده بودند. او در سیبری متولد شده است.
عکس/ تنهاترین زن جهان
به گزارش جهان نيوز، احتمالا او تنهاترین زن جهان است. زنی ۷۶ ساله که در خانه‌اش در سیبری زندگی می‌کند جایی که صد‌ها مایل از تمدن شهری فاصله دارد. اکنون "اولگ دریپاسکا" میلیاردر روس قصد دارد به او کمک کند.

بر اساس گزارش آفتاب نیوز، نام این زن مسن "آگافیا لیکووا" است. او تنها بازمانده از خانواده‌ای است که از آزار و اذیت مذهبی حکومت استالین در سال ۱۹۳۶ میلادی فرار کرده بودند. او در سیبری متولد شده است.

با نزدیک شدن به فصل زمستان و کاهش دمای هوا به منفی ۵۰ درجه سانتی‌گراد در آن منطقه قرار است خانه‌ای تازه برای او با کمک "اولگ دریپاسکا"، سرمایه‌دار ثروتمند صنعت آلومینیوم در روسیه ساخته شود. "دریپاسکا" ثروتی ۲.۳ میلیارد دلاری در اختیار دارد.
 
این زن تنها از رفتن به شهر خودداری می‌ورزد و زندگی‌اش مشابه دهقانان قرن هجدمی روسیه است. اکنون "دریپاسکا" نگران وضعیت سلامتی اوست و به همین خاطر قصد ساخت خانه‌ای تازه را برای او دارد.

"الکساندر" یک فرد محلی می‌گوید همه اهالی آن منطقه مراقب "آگافیا" هستند. این زن در جایی خطرناک زندگی می‌کند چرا که در سیبری خرس‌ها و گرگ‌ها نیز وجود دارند.









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرضیه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من همون جابمونه بهتر..