جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

روحانی: تنها ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 747912
رئیس جمهور با بیان اینکه تنها ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند، گفت: تمام موفقیت‌ها مرهون مسئولیت پذیری و اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود. اساس امر اعتماد است.
روحانی: ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: تنها ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند. تمام موفقیت‌ها در مقابله با کرونا مرهون مسئولیت پذیری و اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود. اساس امر اعتماد است.

وی با تاکید بر عدم عادی انگاری بیماری کرونا از سوی مردم ادامه داد: هرگاه ازدحام، تردد و اجتماعات بدون مراعات پروتکل‌های بهداشتی زیاد شد بلافاصله با پیک کرونا در شهرستان‎های مختلف مواجه شدیم. کرونا تنها یک بیماری نیست و تبعات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی بسیاری در دنیا ایجاد کرده است. 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کرونا به اشتغال ضربه بزرگی زده است، عنوان کرد: مسائل ورزشی، گردشگری و آموزشی در دنیا از کرونا آسیب زیادی دیده‌اند. درست است که سلامت موضوع اول است اما اقتصاد، فرهنگ و زندگی اجتماعی مردم نیز مدنظر است. 

روحانی با بیان اینکه مبنای ما از ابتدا مبتنی بر علم گرایی بود، گفت: همواره بر اساس اصول علمی گام برداشتیم و همیشه  متخصصان وزارت بهداشت و درمان کشور همسوی متخصصان بهداشت جهانی برای مقابله با کرونا گام برداشتند و هیچگاه پندارگرایی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نتیجه عملکرد دولت روحانی در این مدت هفت تا هشت سال نرخ دلار به ۲۶ هزار و ۷۰ تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
گرانی لوازم خانگی ناشی از کارخانه نیست/ بی مدیریتی و بی نظارتی دولت بوده است.
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه شبی نیست که در اخبار و گزارش‌ها خبرنگاران سیما از نابسامانی در شبکه تولید و توزیع در انواع کالاها گزارشی به مردم ندهند..
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار است بحران سیل با خساراتش هر سال اتفاق بیفتد پس وجود ستادهای مدیریت بحران و بودجه عریض و طویل‌شان برای چیست؟
Iran, Islamic Republic of
به سهم خود و از طریق این ستون مردمی از خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد که با تهیه گزارش‌های پرمخاطره دست عده‌ای زالوصفت را رو می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.
Iran, Islamic Republic of
........