سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

همکاری روسپی‌های فرانسوی با صدام!

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 747709
فرانسوی‌ها، مطابق قوانین خودشان، مجاز نیستند تسلیحات فوق مدرنشان را غیر از ارتش‌شان، به کشور دیگری بفروشند. مع الوصف آمده‌اند و قوانین خودشان را، دور زده‌اند. مدعی شده‌اند که ما این سوپر اتاندارهای نیروی دریایی کشورمان را به عراق نفروخته‌ایم، بلکه فقط آنها را اجاره داده‌ایم.
همکاری روسپی‌های فرانسوی با صدام!
به گزارش جهان نيوز، صفحه اینستاگرامی مرزوبوم سخنان تکان دهنده شهید همت در جمع رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در شهریور ۶۲ را منتشر کرد و نوشت:

جالب است بدانید که فرانسوی ها، مطابق قوانین خودشان، مجاز نیستند تسلیحات فوق مدرنشان را غیر از ارتش شان، به کشور دیگری بفروشند. مع الوصف آمده‌اند و قوانین خودشان را، دور زده‌اند. مدعی شده اند که ما این سوپر اتاندارهای نیروی دریایی کشورمان را به عراق نفروخته ایم، بلکه فقط آنها را اجاره داده‌ایم.

بماند که چنین جنگنده هایی چون جزء تسلیحات سازمانی نیروی هوایی عراق نبوده‌اند، قطعا خلبان عراقی هم ندارند. چه کسی آنها را به پرواز درمی آورد؟ خلبان های فرانسوی.

لذا دولت فرانسه، عین روسپی های سیاسی، اینقدر کرم میریزد و آن قدر برسر واگذاری سوپراتاندارد و موشک اگزوسه به عراق تبلیغات به راه می اندازد، که در ایران اجرای دو عملیات والفجر۲ و۳، حدود پانزده روز به تعویق می‌افتد.

نکته بعدی آنجاست که چند شب پیش، تلویزیون دولتی فرانسه در بخش خبری خودش، صراحتا اعلام میکند تحویل این هواپیماها به عراق، صرفا باهدف کمک به رژیم صدام، جلوگیری از سقوط آن و ممانعت از رشد انقلاب اسلامی در منطقه انجام گرفته است. بعد هم در کمال رذالت و وقاحت، اعلام میکند:هم اکنون بیش از ششصد مستشار نظامی فرانسوی در ارتش عراق خدمت می‌کنند.

در اواخر عملیات والفجر۔ ۱، با یک پناهنده ی عراقی صحبت کردم. او که از لشکر۱ مکانیزه ارتش عراق بود، به من می گفت در ایجاد میدان های مین و مواضع کمین سپاه چهارم در مناطق شمالی و جنوبی فکه، مستشارهای نظامی فرانسوی و روسی، نقش اصلی را ایفا میکردند. با چشم خود دیدم که درلشکرخودمان، یک مستشار روسی و یک مستشار فرانسوی، داشتند بر سر اینکه موانع ایجاد شده توسط کدام یک از آنها، برای ایرانی ها عبور ناپذیر است، باهم شرط بندی می کردند.

راستش برای مدتی حرف های این نظامی پناهنده ی عراقی را، باورنکردم. آخر فرانسه کجا در ارتش عراق مستشار دارد؟ تا اینکه خود عراقی ها براثر فشار فرانسه اعلام کردند: ششصد مستشار فرانسوی، هزار و پانصد مستشار مصری، پنج هزار مستشار روسی و یک تعداد مستشارآمریکایی، درارتش عراق حضور دارند.

خب؛ واقعا امروزه چه کسی دارد رژیم صدام را می چرخاند؟ چه کسی دارد چند و چون ایجاد خطوط پدافندی و احداث انواع موانع ضد پیاده را به ارتش عراق آموزش می دهد؟ فقط و فقط دولت های استکباری، ولاغیر. همه ی شیاطین عالم، در جبهه حمایت از صدام، جمع‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *