سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۷۷
علی دایی:

کوچکترین حق امثال علی دایی این است که پلیس زودتر به کارش رسیدگی کند/ ببینید برای مارادونا چه کردند/ جامعه ما فقر فرهنگی دارد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 747201
علی دایی در یک گفتگوی مفصل سکوتش را در مورد پرونده سرقت گردنبدنش شکست و به جوسازی‌های برخی افراد در شبکه‌های مجازی پاسخ داد.
کوچکترین حق امثال علی دایی این است که پلیس زودتر به کارش رسیدگی کند/ ببینید برای مارادونا چه کردند/ جامعه ما فقر فرهنگی دارد
به گزارش جهان نيوز، متاسفانه در هفته‌های گذشته ویدئویی از علی دایی منتشر شد که در آن سارقی به هدف دزدیدن گردنبند علی دایی به سمت وی هجوم بردند. این ویدئو خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد و با واکنش‌های زیادی هم همراه بود.

به گزارش ورزشه سه، علی دایی از این اتفاق ناگوار صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

 لطفا خودتان برایمان از این اتفاق ناگوار صحبت کنید.
متاسفانه این نوع سرقت‌ها اخیرا خیلی زیاد شده است. اول از همه دوست دارم از نیروی انتظامی و آگاهی که شبانه روز در حال خدمت کردن به مردم هستند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. خدا را شکر یکی از سارقین را دستگیر کردند. ولی آن یکی فعلا فراری است. خوشبختانه گردنبندم را به من تحویل دادند. خیلی‌ها گفته بودند که چرا نیروی انتظامی فقط به کار علی دایی سریع رسیدگی می‌کند؟ ولی اینطور نیست از این دو سارق ۶۳ مورد دیگر در زمینه دزدی و خفت‌گیری شکایت شده بود.

نیروی انتظامی آن‌ها را از طریق فیلم‌هایی که پس از شکایت افراد دیگر ضبط و پیدا شده بود شناسایی و دستگیر کرده است. جدا از این نیروی انتظامی به من لطف داشته آیا دیگران منتظر بودند که به غیر از این چیز دیگری باشد؟ از زمانی‌که مارادونا فوت کرد تا همین حالا هم همگی دنبال دکتر و پرستارش هستند چرا که وکیل و خانواده او معتقدند که در رسیدگی پزشکی نسبت به دیگو کوتاهی صورت گرفته است.

پس کوچکترین حقی که امثال علی دایی در این مملکت دارند این است که نیروی انتظامی که در این موارد به شکایت همه مردم رسیدگی می‌کند به کار علی دایی کمی سریع‌تر رسیدگی کند. البته با توجه به ۶۳ شاکی دیگر از این دو سارق کار پرونده و رسیدگی به آن‌ها کمی جلوتر افتاد. متاسفانه همانطور که پیش‌تر گفتم فضای مجازی طوری شده است که هر کسی به هر چیزی کار دارد. خیلی‌ها نوشته بودند خوب شد؛ علی دایی وضعش خوب است حالا از او دزدیدند که دزدیدند.

این دسته از کامنت‌ها فقر فرهنگی ما را نشان می‌دهد. جامعه‌ای که فقر اقتصادی داشته باشد امیدی به حل شدن مشکلش است، اما جامعه‌ای که فقر فرهنگی داشته باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند خودش را اصلاح کند. به غیر از فقر اقتصادی که گریبان خیلی‌ها را گرفته بزرگ‌ترین معضل ما فقر فرهنگی مان است. متاسفانه برخی شعار می‌دهند و می‌گویند که ما فرهنگ ۱۴۰۰ ساله داریم. ما فرهنگ ۱۴۰۰ ساله نداریم ما تاریخ ۱۴۰۰ ساله داریم. اشتباه می‌گیرند. فرهنگ یک چیزی است که باید از خانواده‌ها شکل بگیرد. مثلا همه ما در خیابان رانندگی می‌کنیم، ولی کدام یک از ما اصول درست رانندگی را رعایت می‌کند یا اصلا فرهنگ آن را دارد؟

یکی از سارقانی که دستگیر شد در اعترافاتش گفته بود: به‌دلیل استفاده بیش از حد مواد مخدر نتوانسته تشخیص بدهد که سوژه مورد نظر شما هستید؟ آیا این صحت دارد؟
بله. البته من به خاطر کرونا آن روز ماسک زده بودم. گویا در اعترافاتی که از سارق گرفتند او گفته: من را به همین دلیل نشناخته است. زمانی‌که سوار موتور شده و دیده که مردم داد می‌زنند تازه متوجه شده که من علی دایی هستم. البته وقتی یک نفر از مواد مخدر توهم زایی مثل شیشه استفاده می‌کند نمی‌توان توقع بیشتر از این را هم داشت. آن سارق دو بار می‌خواست با قمه به شکمم بزند که خداراشکر به موقع عقب عقب رفتم. از یک طرف نگران همسرم که داخل ماشین نشسته بود و از طرف دیگر هم خیلی نگران دختر بودم. شانس آوردم که دخترم خیلی سریع به داخل دفتر رفت واگرنه نمی‌دانم چه پیش می‌آمد. خداراشکر هر چه بود به خیر گذشت.

متاسفانه یکی از مشکلات اساسی کشور ما مواد مخدر است. معتقدم که هر کدام از ما باید برای مبارزه با این معضل به نوعی به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم. تمام این آقایانی که ۹۰ درصدشان با بی رحمی تمام دزدی می‌کنند شرایط عادی ندارند. اکثر آن‌ها شیشه و مواد مخدر مصرف می‌کنند. در آن صحنه دزدی همسرم داخل ماشین نشسته بود و دخترم را هم می‌خواستم به داخل دفتر محل کارم بیاورم که مورد هجوم وحشیانه سارقان قرار گرفتم؛ که این نشان می‌دهد آن شخص شرایط عادی نداشته است. ما باید به نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم. تا تعداد افراد معتاد و بزهکار در جامعه کم شود سلامت دوباره به کشورمان بازگردد. ما فقط در حال شعار دادن هستیم. ما برای جوانان‌مان چه کار‌هایی کردیم چه شرایطی را برای آن‌ها فراهم کردیم؟

اسم مارادونا هم آوردید بدون شک خبر فوت او یکی از دردناک‌ترین اتفاقات برای فوتبال دوستان سراسر دنیا بوده دوست دارم نظرتان را در مورد او به مخاطبان ما بگویید؟
مطمئنا از لحاظ فنی مارادونا هرگز تکرار نخواهد شد. درست است که بعد از او مسی آمد، اما به‌نظرم نتوانست عین مارادونا شود. متاسفانه مارادونا برعکس استعدادش در فوتبال در مسائل اجتماعی و زندگی خصوصی‌اش خیلی مسائل را نادیده گرفت. بعد‌ها خودش در سنین بالا به این نتیجه رسید که خیلی اشتباه کرده است. مثلا او می‌توانست از لحاظ فنی و فوتبالی برای جوانان فوتبال‌دوست و بازیکن الگو بسیار مناسبی باشد، ولی از خیلی جهات به‌دلیل اشتباهاتش اصلا الگوی مناسبی نبود. فکر می‌کنم تنها کسی که کمی می‌توانست به او شباهت داشته باشد مسی است.

زمانی‌که که خبر ترخیصش از بیمارستان را شنیدم و اینکه در سلامت کامل به سر می‌برد خیلی خوشحال شدم. ولی خبر فوت او بدون شک یک حادثه ناگوار و یک اتفاق تلخ برای جامعه فوتبال بود چرا که دیگر بازیکنی مثل دیگو در فوتبال تکرار نخواهد شد.

همیشه گفته‌اید که اگر "کریس رونالدو" رکورد شما را در تعداد گل‌های ملی بشکند خوشحال می‌شوید و باعث افتخارتان است که این رکورد به دست ستاره‌ای مثل او شکسته شود آیا فکر می‌کنید رونالدو بتواند به این مهم دست پیدا کند؟
معتقدم هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. ولی رکورد برای شکستن است. کدام رکورد بوده که تابه‌حال دست نخورده باقی مانده باشد؟ بالاخره یک روز هر کسی رکورد شخص دیگری را می‌زند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم چه بهتر که این رکورد به دست بازیکن بزرگی مثل رونالدو شکسته شود. به‌نظرم کریس می‌تواند در بازی‌های ملی باقی مانده به این مهم دست پیدا کند.
برچسب ها: علی دایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیرمسعود
United States
خدا شکر آقای دایی توی این مملکت کاره ای نشد. علنا میگه من حق بیشتری دارم. اونها که گفتند ما حقی نداریم اینجوری شدند . وای به تو که خودت رو بیشتر و صاحب حق تر از دیگران میدونی.!!!! چقدر بعضی حرفها سخیف و چیپ است.
Iran, Islamic Republic of
این افراد با پول و امکانات مملکت به جایی میرسن بعد برای مردم همین مملکت فخر فروشی و قلدری میکنن .قانون برای همه یکسان است .
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی داریم که بادکنک شهرت سلبریتی ها را آنقدر باد می کنیم تا از فرط غرور بترکند.
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی، نباید با اعجوبه هایی مثل مارادونا مقایسه شود، آمار گلهای آقای دایی نصفش مربوط به کشورهای مالدیو و گوام و دیگر کشورهایی که در فوتبال آسیا مطرح نیستند. ولی در کل این یک رکوردی است که مورد توجه دنیاست و نباید ایشان جو گیر شود.
Iran, Islamic Republic of
شما راست می گویی اما راستی کشورهایی مثل عربستان و کویت و کره و ژاپن مگر با برزیل و آلمان مسابقه می دهند چرا آنها نتوانسته اند نصف این گل ها را بزنند؟؟.
Iran, Islamic Republic of
علی دایی در قاره آسیا حرف اول و آخر را میزند و در این قاره هماورد ندارد و مقایسه آن با قهرمانان آمریکای لاتین و اروپا بیشتر نوعی عقده ای بازی است
Iran, Islamic Republic of
علی دایی خودش رو با مارادونای اسطوره ای مقایسه کرده!!!
Iran, Islamic Republic of

مگه تو کی هستی؟؟؟؟؟
حضرت علی علیا السلام با آن مقام و منزلت عالی بینظیر، در زمان حکومت خودش، در محضر قاضی، راضی نشد که قاضی در احترام گذاشتن بین او فرد یهودی که زره اش را دزدیده بود؛ فرق بگذارد.
حامی
Iran, Islamic Republic of
علی دایی اعجوبه فوتبال بود بخاطر دارم وقتی در آلمان بازی می کرد با 2 گل زیبا و به یاد ماندنی تیم چلسی را به آتش کشید که تیتر همه روزنامه های ورزشی شد.
درود بر کاپیتان اسبق تیم ملی
Iran, Islamic Republic of
علی دایی افتخار فوتبال ایران و آسیا و آقای گل جهان است مردم ایران باید قدر و ارزش قهرمانان ملی خود را بدانند و حرمت آنها را حفظ کنند.
Iran, Islamic Republic of
قهرمانی که به خودش رتبه می دهد خودش را بالاتر از مردم ایرا و جهان می داند به درد مردم ایران نمی خورد!
Iran, Islamic Republic of
50 سال دیگر همه از علی دایی به عنوان یک ابرقهرمان ملی به نیکی یاد خواهند کرد اما قهرمان نماهای پوشالی شماها را کسی به یاد نخواهد آورد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی ضمن احترام.فکر نکنم رسیدگی سریعتر به پرونده شما حق خاصی برای شما باشد.
Iran, Islamic Republic of
دایی گفت که مملکت ما دچار فقر فرهنگی شده درست می گوید ولی یک سوال ساده از وی دارم دین اسلام یکی از اموزه هایش مبارزه به فقر فر هنگی ومعنویست ایا از نظر اسلام کسی که در ملا عام مرتکب حرام مسلم می شود دچار فقر فرهنگی نشده است مگر نه این است که استفاده از طلا برای مردان حرام مسلم است.
Iran, Islamic Republic of
ایشون با این بزک دوزک گرانقیمت که میاد بیرون و قادر نیست از مال و اموالش محافظت کنه خوب بادیگارد استخدام کنه!
Iran, Islamic Republic of
انسان هرچه بزرگ شود دیگران را در رسیدگی به امورشان درالویت قرار میدهد
ضمن احترام به آقای دایی
رسیدگی به امور افراد جامعه دراحقاق حقشان یکسان باید باشد
Iran, Islamic Republic of
پول‌زلزله‌زده‌ها‌چی‌شد‌فکر‌کردید‌فراموش‌کردیم
تارا
United Kingdom
شما برای کارهایی که کردید صد ها برابرش دریافت کردید اتفا قا اهمیت بیش از حد دادن به سلبرتیها نشانه فقر فرهنگی است
علی
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی همینه که می گوید من با دیگران فرق دارم. برای پیشکسوت فوتبال متأسفم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
جانبازایی که به خاطر دفاع از ناموس و خاک این مملکت بیش از سی سال قطع نخاعن و رو تخت افتادن هیچ حقی برا خودشون قائل نیستند و خیلیاشون در تامین داروهاشون مشکل دارن بعدش تو برا خودت حق بیشتر از مردم قائلی؟
سید
Iran, Islamic Republic of
برای چه برای شما سریعتر پیگیری کنند شما همه مثل بقیه مردم حق داشتن امنیت را دارید خون شما که رنگین تر نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
همین که تو تقاضای ویژه بودن نسبت به دیگر مردم داری یعنی فقر فرهنگی در اسلام علی با بقیه در محکمه یکسانند
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی شما هر کاری کردی برای خودت کردی پولش رو هم گرفتی از بیت المال شما هیچ حق ویژه‌ای نداری.
دوستدار اسلام
Iran, Islamic Republic of
البته انسانهای مومن که فرهنگ ۱۴۰۰ ساله (از اسلام) دارند و در قلب و زبان و عمل واقعا حق و عدالت را رعایت میکنند فراوان هستند..
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بله. یکی از نشانه های فقر فرهنگی ما همین افاضات و تبختر و تکبر امثال اقای علی دائی است
جانباز 70 درصد
United States
سلام آقای دایی
خیلی زحمت کشیدی واقعا مزد زحمتت رو بیشتر از اونی که باید باشه گرفتی. .
Iran, Islamic Republic of
کوچگترین حق؟نظرت چیه بابت گلهایی که به مالدیو زدین کشور رو بار کنیم بدیم خدمتتون؟
اونایی هم که میگن همه چیز واس ماس هم همه چیز رو حق خودشون میدونن و گر نه چیز دیگه ای نمیخوان اقای علی دایی.
۱
Iran, Islamic Republic of
این حرف آقای دایی با آن حرفش که مدعی است برای مردم فوتبال بازی کرده منافات دارد ... بهتر است بدانید اگر این مردم نبودند شما هم نبودید
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
عجب مملکتی داریم یکی اقازادست حق داره یکی ورزشکاره حق داره اون یکی هنرپیشت حق داره اون یکی خسروآوازه حق داره ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰چه جوریه اگربه یه خانواده شهیدیاجانبازکمترین امتیازرومیدن فریادوانفسابلندمیشه که همه تومملکت یکسانندچرااون رزمنده ای که چن سال برای مملکتش جنگیده تاعلی دایی راحت بتونه گل بزنه حقی نداره!!!!! جهان نیوزبس کن توروخدا
Iran, Islamic Republic of
آفرین . عالی بود. ممنون
معصومی
Iran, Islamic Republic of
من به افرادی مثل آقای علی دایی افتخار میکنم. وکاملا با حرفهایش موافق هستم.چون اگر همه مثل او بودند، الان ما جامعه بهتری داشتیم.واگر همه صفات وخوبیهای اورا داشتند ما جامعه ای عاری از مشکلات را داشتیم. امیدوارم من هم مثل شما پشتکار داشته باشم ونلاش کنم تا فرد مفید برای جامعه ام باشم.میخواهم ازهمینجا بگویم که دوستت دارم وبه وجودت افتخارمیکنم.
Iran, Islamic Republic of
ممنون از تحلیل و مصاحبه نسبتا خوب
ولی تبعیض توجیه پذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
چه‌خوب‌شد‌یه‌شبه‌از‌تیم‌ملی‌بیرون‌انداختند.‌
خدا‌پدرو‌مادرش‌و‌بیامرزه‌که‌این‌کار‌رو‌کرد.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
دیوید بکهام به اون معروفی به علت تخلف رانندگی جریمه میشه مثل بقیه . قانون برا همه یکسانه .
Iran, Islamic Republic of
خوب شد گردنبند علی دایی رو دزدیدند وگرنه علی دایی رو بلکل فراموششون میکردیم😃😃
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر گردنبندت پیدا شد وگرنه من جای تو سکته میکردم ،حالا مردونه من اینقدر دوستت دارم علی جون یه گردنبند هم برای من بخر یادگاری نگهدارم،برای تو پولی نمیشه
Iran, Islamic Republic of
یک کارگر مثلا ماهی ۳ میلیون حقوق و سالی ۳۶ م دریافت میکند.
اگر بازیکنان لیگ برتر ۱۰ برابر کارگر هم بگیرند میشود سالی ۳۶۰ میلیون تومان.
که این مبلغ شاید برای بهترین بازیکنان منصفانه باشد ولی بنظرم نباید میلیاردی یا بالای ۳۶۰ به کسی دهند.
شاید معقول و منصفانه برای بازیکنان لیگ برتر بین ۱۵۰ تا ۳۶۰ میلیون در سال باشه.
نظر شما چیه؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
پس ببینید این جانبازان عزیز چه حقی دارند اگه جای اونا بودی چه توقعی داشتی ....
United States
آقای دایی فکر می کنی رونالدو یا مسی هم اینقدر توقع دارند؟ یادت نرود که برای خلاصی جنابعالی از دست تیم السد قطر رییس جمهور با امیر قطر مذاکره کرد! رییس چمهور با رای مردم رییس جمهور شده بود. تو این بدهکاری را با ادعا جبران می کنی؟
خدا رحمت کند مرحوم تختی را که با رفتار و منش و فروتنی فرق قهرمان با پهلوان را تا ابد معلوم کرد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی راست میگن با تین طرز تفکرشون که خود رو برتر از دیگران میبینند حتما دچار فقر فرهنگی هستن البته ایشون و کسای دیگه ای که حس برتر بینی دارند. واقعا متاسف شدم برا این طرز تفکر.
Iran, Islamic Republic of
انصافا جامعه ما فقر فرهنگی داره که امثال تو میشین الگو و سلبریتی همیشه طلبکار
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی براین بیافزایید که سلبریتیهای ما قریب به اتفاقشان دارای فقر دینی و عقیدتی هستند وقتی شنیدم از گردن دایی رنجیر طلا سرقت کرده اند تعجب کردم
Iran, Islamic Republic of
آقای دایی چرا باید پلیس به کار شما زودتر رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
چون ایشان اولا / افتخار تاریخ ایران اند . دوم / از شخصیتهای محبوب ایران و اذربایجان و ترکیه اند . سوم / اورده اقتصادی و فرهنگی و امنیتی و حیثیتی برای کشور دارند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
اولا که حرفت از بیخ بیخوده و ثانیا ترکیه چه ربطی به این خبر داره، تحزبه طلب، بیوطن خائن نوکر اردوغان، هیچ جایی تو سرزمین پاک ایران عزیز نداره. علی دایی هم ترکه و هم ایرانیه و افتخارش هم همینه نمی دونی از خودش بپرس.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا چرا آقای دایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا باید دزدی اموال شما رو سریع تر پیگیری کنند؟؟؟
خون دادی برای مملکت؟ جون دادی؟ عزیزی رو فدا کردی؟؟؟؟
شما زحمت کشیدی در فوتبال. الانم شکر خدا میلیارد برات پول خرده
طلبی از مردم نداشته باش
هر وقت این حس بهت دست داد، زندگی و منش حاج قاسم رو مرور کن تنظیم میشی
Iran, Islamic Republic of
همه حق دارند، ورزشکار ، بازیگر ، آقازاده ، وزیر ،وکیل ، سلبریتی ها ، اما کسانیکه حق ندارند مردم هستند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
چرا دوست عزیز ، مردم هم حق دارند جیب همچون آدمهائی را همیشه و دائم پرکنند و پر نگهدارند ، اصلا مردم ایران مکلف ( محکوم) به پر کردن جیب این آقایان هستند>!!!
آدم شرمش میاد به خدا ، .
Iran, Islamic Republic of
عجب مدعیان فرهنگی داریم ما
حمیدرضاخوشنان
Iran, Islamic Republic of
باسلام‌اقای دایی خیلی خوش شانس بودی تبریک میگم‌ .
Iran, Islamic Republic of
زنجیر طلا واسه مرد حرامه آقای دایی.
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه نگفته حکومت باید برام محافظ و اسکورت بذاره .
Iran, Islamic Republic of
خدا تختی رو رحمت کنه ،
Iran, Islamic Republic of
ول کنید این ها رو
Iran, Islamic Republic of
جناب دایی: فقر فرهنگی فقط به دزدیدن نیست!! به خود گردن بند هم میشه!
شما تافته جدا بافته نیستید ها!!!
Iran, Islamic Republic of
اشکال کار از خود مردم است که به اینگونه افراد که خودشان را بالاتر از دیگران می دانند بهاء می دند . هم چنین سایت ها و رسانه ها که در تبلیغ این ها کوتاهی نمی کنند .
Iran, Islamic Republic of
اقای دایی راست میگه که فقر فرهنگی داریم وگرنه ایشان گردنبند چند ده میلیونی به گردنش اویزان نمیکرد .
Iran, Islamic Republic of
واقعا یکی از بی خاصیت ترین و پر خرج ترین و پر توقع ترین اقشار همین فوتبالیست ها هستند
Iran, Islamic Republic of
اگر خرج های هنگفت و پول های نجومی اعم از دلار و ریال و... که خرج فوتبال بی خاصیت میشود خرج محرومیت زدایی و ازدواج و اشتغال میشد بخشی از مشکلات جامعه حل میشد .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سیستم امنیتی کشور حتی نمی تواند از جان بزرگترین دانشمند خودش دفاع کند چه رسد به این که بتواند جلو سرقت گردنبند یک فوتبالیست بازنشسته را بگیرد!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کجای عالم پلیس افتخار این وظیفه خطیر که جلوگیری از سرقت گردنبند یه فوتبالیسته رو داره؟ افاده ها رو ببین!
Iran, Islamic Republic of
پول زلزله زده ها چي شد
Denmark
ورزشکارانی با روحیه جهان پهلوان تختی درایران ماندگار میشوند .
معرفت
Iran, Islamic Republic of
در سرزمین مارادونا ارزشها محدود است بهمین دلیل اسطوره میشود .ایران ارزشهایی دارد که فوتبال وسلبریتی های ان در مقابلش ارزشی ندارند .
Iran, Islamic Republic of
داداش چه حقی ؟!! حالشو بردی..
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی پیدا کردیم که مارادونای فرضی امان طلا گردنش می اندازد برخلاف فرهنگ دینی اش !!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
علی آقا
اشاره ای به 1400 سال فرهنگ کرده بودی.
با احترام باید بگم که کشور ایران نه 1400 سال ، بلکه 2500 سال تاریخ و فرهنگ دارد.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که خود را مارادونای ایران می‌دانند یقینا فرهنگ ندارند چون خودبزرگ بینی عین بی فرهنگی است.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
همه اونایی که علیه آقا دایی گفتید آب رو بریزید جایی که میسوزه😂
Luxembourg
اقای علی دایی افتخار بزرگ ورزشی ما است اما اگر می بینیم عده ای از او بعنوان یک فرد فوق ثروتمتد و داشتن زندگی تجملی نام می برند بخاطر این است که زندگی ساده و بدون تجمل افراد معروف خصوصا الان که اقتصاد ضعیف است ان ها را در نظر مردم عزیز تر می کند.
Iran, Islamic Republic of
ب نظر میاد این کامنتا رو یکی نوشته .....
محمد سعید
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علی علیه السلام خلیفه مسلمین بود . سرزمین خلافت اسلامی ی طرفش خراسان و طرف دیگرش مصر بود اما همین خلیفه ی جانشین و وصی رسول خدا صلی الله و آله وقتی درباره یک زره با یک یهودی در مقابل قاضی ایستاد و دادگاه به دلیل نداشتن شاهد از سوی خلیفه به نفع یهودی رای داد نفرمود من حاکم سرزمین های اسلامی هستم....
Iran, Islamic Republic of
نمره فقر فرهنگی کشور به خاطر امثال علی دایی چنده؟ .
میر
Iran, Islamic Republic of
آقای علی دایی را بیش از اندازه بزرگ نکنید، ایشان هم یکی از شهروندان کشور است، بهمان اندازه که همه مملکت برای حل مشکل سلبریتی ها بسیج می‌شوند بهمان اندازه موظف هستند برای خدمت رسانی به همه آحاد ملت شریف ایران تلاش کنند، آقای دایی باندازه کافی در قبال زحماتش از مواهب مادی دنیوی و ثروت و دارایی آنچنانی شاید هزار برابر یک شهروند زحمتکش معمولی برخوردار هست، دیگه باید برای ایشان چه کرد تا حقشان ادا شود؟ .
احمد
آقای علی دایی شما هرچی که اینجا دارین از فقر فزهنگی همین مردم ماست ! وگرنه اگر تو اروپا بودین نصفه دارایی تون رو باید مالیات میدادین!