جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

علت گرانی مرغ از زبان واعظی

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 747049
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به بحث‌های مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت گفت: گزارش‌های جدید از آخرین وضعیت کرونا اعلام شد که نشان می‌دهد بیماریابی ما افزایش و ورود بیمار به بیمارستان‌ها و تعداد شهر‌های قرمز کاهش پیدا کرده است.
علت گرانی مرغ از زبان واعظی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمود واعظی امروز در جاشیه جلسه هیئت دولت اظهارداشت: در جلسه امروز دولت طرح اخیر مجلس در خصوص مسئله هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت. اکثر اعضای دولت نگرانی‌هایی داشتند، زیرا درخصوص این طرح با بخش‌های ذیربط مشورت نشده بود و ممکن است در نحوه اجرا مشکل ایجاد کند و همچنین مشکلاتی روابط خارجی به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: همچنین گزارش‌های جدید از آخرین وضعیت کرونا اعلام شد که نشان می‌دهد بیماریابی ما افزایش و ورود بیمار به بیمارستان‌ها و تعداد شهر‌های قرمز کاهش پیدا کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در بخش دیگری از این گفتگو درباره علت گرانی مرغ نیز بیان داشت: مشکلات ایجاد شده در زمینه مرغ به دلیل توزیع نامناسب بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برجام تاکنون نتوانسته است مشکلات اقتصادی مردم و کشور را حل کند.
Iran, Islamic Republic of
دولت عزمی برای حل مشکلات ندارد/....!!
Iran, Islamic Republic of
غربی‌ها به تعهدات خودشان در برجام عمل نکردند/ روحانی و ظریف هم باید از مردم عذرخواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی متاسفانه حتی توانی مدیریت و نظارت قیمت مرغ و... هم را در کشور ندارد و نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
از مرغ نگو لطفا درمورد گم شدن روغن بگید ماروغن کجاتهیه کنیم