جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راه های از بین بردن غبغب در خانه / چگونه غبغب را آب کنیم ؟

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 743773
غبغب یا همان چربی های اضافه ناحیه زیر چانه ، یکی از ناخوشایندترین چربی های صورت در ناحیع زیر چانه است که متاسفانه زیبایی صورت ما را زیر سوال برده و تحت تاثیر قرار می دهد .
غبغب یا همان چربی های اضافه ناحیه زیر چانه ، یکی از ناخوشایندترین چربی های صورت در ناحیع زیر چانه است که متاسفانه زیبایی صورت ما را زیر سوال برده و تحت تاثیر قرار می دهد . پیدایش غبغب در ناحیه زیر چانه می تواند موروثی باشد یا بر اثر چاق شدن فرد صورت بگیرد .البته افتادگی پوست و شل شدن ناحیه زیر چانه نیز یکی از علل های پیدایش غبغب می باشد .

روش های از بین بردن غبغب  :
از بین بردن غبغب روش های سنتی و مدرنی دارد ، یکی از روش های مدرن از بین بردن غبغب عمل جراحی است که متاسفانه نه تنها یک روش درمانی تهاجمی می باشد و دوره نقاهت بسیار سنگین و سختی به همراه دارد ، بلکه روش عمل جراحی برای از بین بردن غبغب ، یک روش بسیار پر هزینه است .

از بین بردن غبغب با دستگاه رفع غبغب :
با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، روش های موثری از جمله استفاده از دستگاه رفع غبغب می باشد ، در واقع با استفاده از دستگاه رفع غبغب ، شما دیگر نیازی به عمل های جراحی گران قیمت و البته تهاجمی ، جهت از بین بردن غبغب نخواهید داشت .
 

 
چگونه غبغب را آب کنیم ؟
دستگاه رفع غبغب New V-Face lift یکی از بهترین و پر فروش ترین دستگاه های رفع غبغب و البته دستگاهی پیشرفته است و شما با بهره گیری از ویبره و گرمای تولید شده از این دستگاه می توانید با چربی های اضافه ناحیه زیر چانه خداحافظی کنید . ویبره دستگاه رفع غبغب New V-Face lift از افتادگی و شل شدن پوست شما جلوگیری کرده و باعث شکستن و از بین رفتن چربی های این ناحیه می شود .

از مهم ترین ویژگی های دستگاه رفع غبغب New V-Face lift داشتن عینک ماساژ چشم ، جهت از بین بردن چین و چروک های نواحی اطراف چشم  با بهره گیری از نورهای ال ای دی + EMS می باشد .

با توجه به این که دستگاه های متعددی در بازار جهت خوش فرم کردن صورت به خصوص فرم دهی ناحیه چانه و از بین بردن غبغب در این ناحیه وجود دارد انتخاب یک دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی که هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نکند بسیار مهم است . دستگاه رفع غبغب V-Face lift با ویبره و گرمایی که دارد نه تنها باعث فرم دهی  ناحیه صورت می شود، بلکه باعث سفت شدن و لیفتینگ ناحیه زیر چانه شده و باعث رفع افتادگی و شل شدگی در این ناحیه می شود .

 


مزایای استفاده از دستگاه رفع غبغب :
از بین بردن چربی در ناحیه زیر چانه
لیفتینگ پوست در ناحیه زیر چانه
افزایش جریان گردش خون در ناحیه زیر چانه و نواحی اطراف چشم
افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم با بهره گیری از عینک مخصوص ماساژ
رفع التهابات پوستی
محافظت از پوست
ضد اکسیداسیون
ضمانت اصالت کالا توسط شرکت طب پوست ایرانیان

خرید دستگاه رفع غبغب از طب اسکین :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی دستگاه ها و محصولات خود را از جمله دستگاه از بین بردن غبغب ، با گارانتی و تضمین اصالت کالا ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه رفع غبغب ، با مشاوران ما در طب اسکین از طریق وب سایت ف واتس اپ ، اینستاگرام tebskin  تماس تلفنی در ارتباط باشید .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *