سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
پیام رهبر انقلاب به جوانان فرانسه:

از رئیس‌جمهور خود بپرسید چرا تردید در هولوکاست جرم است توهین به پیامبر آزاد؟/کار احمقانه مکرون، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟/ آیا معنی آزادی بیان، دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس است؟

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 743589
حضرت آیت الله خامنه‌ای خطاب به جوانان فرانسه، تاکید کردند: سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
از رئیس‌جمهور خود بپرسید چرا تردید در هولوکاست جرم است توهین به پیامبر آزاد؟/کار احمقانه ماکرون، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده؟
به گزارش جهان نيوز، اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند.

متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جوانان فرانسه !

از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟

آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟

سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *