جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

مرغ ۱۵ هزار تومانی در راه است

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 742888
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۶۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد به‌صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صمت این استان و با قیمت ۱۵ هزار تومان توزیع می‌شود.
مرغ ۱۵ هزار تومانی در راه است
به گزارش جهان نيوز، سیدحسن میرعماد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات نهاده‌های کشاورزی در استان سمنان اظهار کرد: چندی است تولیدکنندگان دام و طیور استان در کشور برای تهیه نهاده‌های دامی موردنیاز خود دچار مشکل هستند که بخشی از آن مربوط به تأمین ارز و وابستگی صنایع دام‌پروری به‌خصوص دام و طیور و مرتبط با خللی بوده که در واردات ایجاد شده است.

او گفت: در راستای حل و کنترل مشکل دامداران با دستور استاندار سمنان به‌صورت مستمر هر ۱۵ روز یک‌بار جلساتی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار سمنان، فرمانداران، اتحادیه‌ها و تشکل‌های دام‌پروری، برگزار و بر نهاده‌هایی که در استان توزیع می‌شود، نظارت خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با بهره‌گیری از سیستم رصد و پایش، نهادهایی که در استان وارد می‌شود، به دست خود تولیدکنندگان می‌رسد و از انحراف جلوگیری خواهد شد.

میرعماد بیان کرد: تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان، در راستای کنترل بیشتر امور اقتصادی و پیشگیری از تخلفات در این حوزه است و در بحث تأمین نهادها ذخایر خوبی وجود دارد.

او بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا با مکاتبه استاندار سمنان با وزیر جهاد کشاورزی، اجازه استفاده از ذخایر استراتژیک استان صادر شود و در اختیار تولیدکنندگان دام و طیور قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تولید و توزیع تخم‌مرغ با همکاری اتحادیه مرغ تخم‌گذار در استان انجام شده و نیاز مصرف کنند تأمین می‌شود.

میرعماد بیان کرد: توزیع مرغ منجمد در دستور کار استان است و مقرر شده تا ۶۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد به‌صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صمت و با قیمت 15 هزار تومان توزیع شود و در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

او گفت: در استان سمنان هیچ محدودیتی در تأمین مرغ منجمد موردنیاز وجود ندارد؛ ذخایر به‌اندازه نیاز استان بوده و چنانچه حتی هیچ کشتاری در استان نیز صورت نگیرد، مرغ موردنیاز مصرف‌کنندگان تأمین خواهد شد.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرغ و... از سال 1397 تاکنون غیر قانونی بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه عملکرد دولت روحانی قیمت هر کیلو مرغ به 26 هزار تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ و... از سال 1397 تاکنون غیر قانونی بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.