شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
در پی نامه‌نگاری انتقادی بسیج دانشجویی؛

وزیر جوان برای پاسخگویی به دانشجویان اعلام آمادگی کرد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 742390
در پی نامه‌نگاری انتقادی بسیج دانشجویی ۵ دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه‌های تهران؛ وزیر ارتباطات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان در این نامه اعلام آمادگی کرد.
آمادگی جهرمی برای پاسخگویی به دانشجویان
به گزارش جهان نيوز، در پی نامه نگاری بسیج دانشجویی ۵ دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه‌های تهران در خصوص ضعف های موجود در وزارت ارتباطات و فناوری آذری جهرمی  برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان اعلام آمادگی کرد.

پس از انتشار نامه انتقاد آمیز بسیج دانشجویی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، ستاد دانشکده‌های بسیج دانشگاه صنعتی شریف، بسیج دانشجویی دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بسیج دانشجویی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر در خصوص اجرایی نشدن شبکه ملی اطلاعات، عدم ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، عدم مقابله با محتوای مجرمانه، حاکمیت‌پذیری شرکت‌های خارجی و دیگر مسائل طی تماس تلفنی از سوی دفتر وزیر ارتباطات و فناوری از نویسندگان این نامه دعوت شد تا در نشستی با حضور آذری جهرمی مطالبات و دغدغه های خود را مطرح کنند.
 
در همین راستا بسیج دانشجویی دانشکده تهران با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از دانشجویان خواسته تا سوالات شان را جهت طرح در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری مطرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *