کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی نامه‌نگاری انتقادی بسیج دانشجویی؛

آمادگی جهرمی برای پاسخگویی به دانشجویان

خبرگزاری دانشجو , 23 مهر 1399 ساعت 12:14

در پی نامه‌نگاری انتقادی بسیج دانشجویی ۵ دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه‌های تهران؛ وزیر ارتباطات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های دانشجویان در این نامه اعلام آمادگی کرد.


به گزارش جهان نیوز، در پی نامه نگاری بسیج دانشجویی ۵ دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه‌های تهران در خصوص ضعف های موجود در وزارت ارتباطات و فناوری آذری جهرمی  برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان اعلام آمادگی کرد.

پس از انتشار نامه انتقاد آمیز بسیج دانشجویی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، ستاد دانشکده‌های بسیج دانشگاه صنعتی شریف، بسیج دانشجویی دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بسیج دانشجویی دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر در خصوص اجرایی نشدن شبکه ملی اطلاعات، عدم ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، عدم مقابله با محتوای مجرمانه، حاکمیت‌پذیری شرکت‌های خارجی و دیگر مسائل طی تماس تلفنی از سوی دفتر وزیر ارتباطات و فناوری از نویسندگان این نامه دعوت شد تا در نشستی با حضور آذری جهرمی مطالبات و دغدغه های خود را مطرح کنند.
 
در همین راستا بسیج دانشجویی دانشکده تهران با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از دانشجویان خواسته تا سوالات شان را جهت طرح در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری مطرح کنند.


کد مطلب: 742390

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742390/آمادگی-جهرمی-پاسخگویی-دانشجویان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com