جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

ترامپ: بایدن به دنبال کودتا است

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 741822
در ادامه جنگ قدرت برای کسب آراء بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، ترامپ بایدن را به جاسوسی و کودتا علیه خود متهم کرد.
ترامپ: بایدن به دنبال کودتا است
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ با انتشار پیامی توئیتری رقیب دموکراتش را به جاسوسی و کودتا علیه خود متهم کرد.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود در این خصوص نوشت: بایدن درباره اتحاد سخن می گوید، اما به طور غیرقانونی از کارزار من جاسوسی می کند، و از آن بدتر، کودتا! «جو» (جو بایدن) خواب آلود برای سخنان زیبا خیلی دیر شده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کرونا در سال 2015 در آمریکا تولید شد
ویروش کرونا توسط امریکا ساخته شده است ولی متاسفانه دنیا تاکنون سکوت کرده
Iran, Islamic Republic of
دولت تروریست ترامپ-بایدن فاسدترین دولت در تاریخ است
France
این دو تا با هم رقیب هستن دلبندم نه یک دولت ...
Iran, Islamic Republic of
اینکه آمریکا در خاک عراق حاج قاسم سلیمانی که میهمان دیپلماتیک این کشور بود را با سیستم پهپادی به شهادت رسانده است و این جنایت با قوانین بین‌المللی قابلیت توجیه ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل وقتی در میدان نظامی شکست خورد وارد جنگ اقتصادی شد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق انسان‌ها را ندارد چون آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر و حقوق انسان ها، مظلومان و مسلمانان است.