جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱

اعلام محل و ساعت بازی ایران مقابل ازبکستان

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 741604
محل و ساعت برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد.
اعلام محل و ساعت بازی ایران مقابل ازبکستان
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۵ فردا (سه شنبه ۱۵ مهرماه) با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی تابان از تهران به تاشکند اعزام می‌شود. ملی‌پوشان در تاشکند در هتل اینترکنتیننتال مستقر خواهند شد. تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه ۱۷ مهر در برابر تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد. تیم ملی فوتسال هم در روز‌های ۱۶ و ۱۷ مهر دو بازی دوستانه در برابر تیم ملی فوتسال ازبکستان انجام خواهد داد.

ملی‌پوشان کشورمان روز پنجشنبه ۱۷ مهر در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی مهر ماه، از ساعت ۱۸ (به وقت محلی) در ورزشگاه ۳۵ هزارنفری پاختاکور تاشکند در برابر تیم ملی ازبکستان صف‌آرایی خواهند کرد. پیش‌تر قرار بود این دیدار در ورزشگاه بنیادکار برگزار شود اما با تصمیم‌گیری فدراسیون ازبکستان محل برگزاری به ورزشگاه پاختاکور تغییر کرد.

ملی‌پوشان کشورمان روز سه شنبه ۲۲ مهر در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی مهر ماه، از ساعت ۱۷ به وقت محلی در مجموعه ورزشی امیر آنتالیا در برابر تیم ملی مالی صف‌آرایی خواهند کرد. تیم ملی مالی دیگر دیدار دوستانه خود را هم در برابر غنا در همین ورزشگاه برگزار خواهد کرد. کاروان تیم ملی روز شنبه ۱۹ مهر پس از ترک تاشکند و عزیمت به تهران، بلافاصله برای دیدار مقابل مالی راهی ترکیه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عشق استقلالی
Iran, Islamic Republic of
پسرا برید انشالله موفق میشوید
علیرضا جهانبخش جای توهم خیلی خالی هست
جالب هست بدونید روز بازیتون تولد من هم هست ...