جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

قالیباف: آب داریم ولی مردم تشنه هستند

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 741296
رئیس مجلس با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه را در سه سطح عملیاتی خواهیم نوشت نه بر اساس آرزوها و آمال ها گفت: به دلیل سوء مدیریت سیاست‌های ما تبدیل به تهدید می شوند.
قالیباف: آب داریم ولی مردم تشنه هستند
به گزارش جهان نيوز، محمدباقرقالیباف در جلسۀ بررسی نظام مسائل استان مازندران با طرح این سوال اظهار کرد: چرا نمی‌توانیم استان را اداره کنیم؟ ما منابع داریم، آنچه ما را به اینجا رسانده برنامه نداشتن است و سوء مدیریت دلیل بی‌برنامگی‌هاست.

وی افزود: همۀ فرصت‌های ما دارند به تهدید تبدیل می‌شوند.گردشگری که فرصت استان مازندران است با سوء مدیریت به تهدید تبدیل شده است.

رئیس مجلس ادامه داد: وظیفۀ اجرایی بر عهدۀ دولت است. ما در مجلس باید ریل‌گذاری کنیم، زمینه‌های قانونی پیشرفت را فراهم کنیم و بعد بایستیم و بر اجرای درست آنها نظارت کنیم. 

وی با بیان اینکه آب داریم ولی مردم تشنه هستند و مشکل کشاورزی داریم گفت: سوء مدیریت‌ها فقط باعث سوختن فرصت‌ها نمی‌شود بلکه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند.

رئیس مجلس تصریح کرد: برنامۀ هفتم توسعه را در سه سطح عملیاتی خواهیم نوشت نه بر اساس آمال و آرزوها.

وی گفت: برنامه ششم واقعا عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت‌ها بوده است. برنامه هفتم باید عملیاتی باشد.

وی افزود: باید ماموریت‌ها و برنامه‌هایمان را در سه سطح تقسیم کنیم: سطوح ملی، منطقه‌ای و محلی. باید برای هر سه سطح احکام دقیق ومشخص بنویسیم. این احکام باید ناظر به مشکلات میدانی محلی در سطح استان و شهرستان ولی ناظر به رویکردهای ملی باشد.

وی گفت: زنجیرۀ عوامل پیشران در سطح شهر، استان و منطقه را باید یکجا ببینیم تا پیشرفت اتفاق بیفتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید به خاطر ناتوانی، کوتاهی، ناکامی و سکوت خود در برابر مقابل دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش اعتراف و هم باید از مردم عذرخواهی کند.
ظریف باید به خاطر ناتوانی، کوتاهی، ناکامی و سکوت خود در برابر مقابل دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش اعتراف و هم باید از مردم عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
کسانی باید عذر خواهی کنند که با سیاستهای غلطشان کشور را به اینجا رسانده اند وقتی سیاستهای کلی کشور اشتباه باشه چه روحانی ، چه احمدی نژاد فرقی نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
اب داریم؟ کجاست!
Iran, Islamic Republic of
آگه آب هست شما بعنوان رئیس مجلس انقلابی ، مردم را سیراب کنید.
Iran, Islamic Republic of
....