جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

رهبرانقلاب درگذشت علی شمقدری را تسلیت گفتند

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 739994
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم علی شمقدری را تسلیت گفتند.
رهبرانقلاب درگذشت علی شمقدری را تسلیت گفتند
به گزارش جهان نيوز به نقل از اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تأثر فراوان اطلاع یافتم که دوست و همراه قدیمی، مرد مؤمن و انقلابی و متشرع، پدر شهید و برادر شهید، مرحوم آقای حاج علی آقای شمقدری رحمة الله علیه دارفانی را وداع کرده است.
اینجانب در بیش از نیم قرن آشنائی با این بردار با ایمان و پرتلاش، همواره او را در جبهه‌ی حق، به پایداری و غیرت و صدق و وفا شناخته‌ و از او جز نیکی و مجاهدت ندیده‌ام، رحمت و رضوان خدا بر او باد. وظیفه میدانم که به همسر مؤمن و صبور و فرزندان صالح و مکرّم و نیز به دیگر بازماندگان و همه‌ی دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض کنم و حشر او با شهیدان و بندگان صالح را از خداوند مسألت نمایم.

سید علی خامنه‌ای
۲۸ شهریور ۱۳۹۹»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحمت واسعه خدا بر او باد که شادی قلب نائب امام زمان را بر هر چیز دیگر مهمتر داشته است
Iran, Islamic Republic of
بنده ایشان را تا به حال نمی شناختم. اما با خواندن این پیام میگویم خوشا به سعادتش که امام المسلمین اینگونه از او به نیکی یاد می کنند. گوارای وجودش. رحمت الهی بر این مرد مومن.