چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱۷

«من و تو»ی بهایی نمی‌داند علیه محرم چه بگوید +تصاویر

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 738388
«من‌وتو» به نمایندگی رسانه‌های معاند سعی کرد تا مراسم محرم امسال را هر طور که شده زیر سوال ببرد.
«من و تو»ی بهایی نمی‌داند علیه محرم چه بگوید +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محرم امسال، بسیاری از نقشه‌های ضدانقلاب را برهم زد. یکی از رسانه‌‌هایی که علناً علیه مراسم عزاداری محرم فعالیت کرد، شبکه بهایی من‌وتو است.
 
* نباید عزاداری برگزار شود
من‌وتو در روزهای ابتدایی محرم به اصل برگزاری عزاداری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) خدشه وارد کرد و به انحای مختلف سعی کرد تا القا کند که عزاداری در دوران کرونا حتی با حفظ پروتکل ها نباید برگزار شود.
 
* دست خالی من و تو
این رسانه انگلیسی که رعایت پروتکل‌ها توسط اکثر قریب به اتفاق هیئات را نخواست ببیند سعی کرد به معدود هیئاتی که آن هم با تعداد کم به خیابان‌‌ها آمدند را به تمام هیأت ها تعمیم دهد
 
 * تناقض آشکار رسانه بهایی
من‌وتو  همزمان که به انگشت شمار دسته‌های عزاداری که امسال به خیابان ها آمدند حمله می‌کند، فیلمی از خلوتی خیابان‌ها را منتشر می‌کند و  این خلوتی را ناشی از کم‌توجهی مردم به مقدسات دینی معرفی می‌کند!
 
* بی‌اعتباری گزارشگران من‌وتو
اوج بی سند بودن گزارش هایی که من‌وتو تحت عنوان «گزارشگر» منتشر می کند به این فیلم برمی گردد، فیلمی که مدعی شدند مراسمی بدون پروتکل بهداشتی در پشت بام آپارتمانی در شمال تهران در حال برگزاری است.
 
اما بررسی ها نشان می‌دهد که بر خلاف ادعاهای آن ها، این مراسم به صورت محدود و بارعایت قواعد ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شده است.
 
* چرا شهربازی ها تعطیل است؟
در آخر هم که دید تمام همه نقشه هایش با شکست مواجه شد، با انتشار فیلمی از پارکینگ پارک ارم، این سوال را مطرح کرد که چرا باید شهربازی تعطیل باشد و هیئات ها برگزار شوند؟
 
 
اما شاید از شانس بد این شبکه انگلیسی، فیلمی که از پارکینگ پارک ارم منتشر کردند کربوط به برگزاری مراسم امسال هیئت ریحانه الحسین(ع) است که در رعایت پروتکل های بهداشتی از پیشگامان هستند.
 
 
* مخالفت با پرچم‌ سیاه‌ سیدالشهدا
اما عناد اصلی رسانه های معاند از جمله شبکه بهایی من‌وتو را می توان از این پست های زیر فهمید، جایی که آن ها حتی پارچه و بنرهای عزاداری امام سوم شیعیان را هم بر نمی‌تابند که  همین موضوع نشان می دهد که بهانه هایی چون سروصدا و آلودگی صوتی ناشی از این مراسم، بهانه ای بیش نیست.
 
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهرداری منطقه 13 تهران در مقابل مسجد امام محمد تقی میدان کلاهدوز(پیروزی) یک بنر بزرگ زده و نوشته ما ملت امام حسینیم ولی در کنارش یک نفر رو هم با قابلمه بسیار بزرگ طراحی کرده و کنارش کوچک نوشته که مستضعفان رو اطعام کنیم،‌اما آنچه از تصویر تداعی میشه، قابلمه است!!
....
United States
از مجریان کثیف من و تو و این شبکه بی بند و بار !!! توقع بیش از این نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
بهایی دشمنی خودش رو ثابت کرده
Iran, Islamic Republic of
عجب چی میشه گفت !!
Iran, Islamic Republic of
این شبکه منحوس بی آبرو تر از این حرفهاست. کینه و حقد بصورت اشکار در چهره گویندگانش دیده میشود.
Iran, Islamic Republic of
عناد با امام حسین علیه السلام و قیام مداوم تا ابد ایشان، نشانه حرام زادگان و حرام لقمه‌گان است و سزایشان حرص و سوزش دائمی و خوره بر جان و فرجام تاریک و عذاب ابدی است
محمود
Iran, Islamic Republic of
شبکه بهایی نام پرمسمایی است. یعنی اینها و شبکه اشان نجس هستند. در حالی که اهل بیت طیب و طاهرند، یذهب عنکم الرجس هستند. پس جای اهل بیت علیهم السلام در شبکه کثافت من و تو نیست. .
Iran, Islamic Republic of
شبکه من و تو بهایی مسلک است و کارهاشون ارزشی نداره
Iran, Islamic Republic of
این شبکه رو باید با هشتگ تحریم کرد
United States
بهتر نام شبکه (من و تو ) را به (شغال و گرگ )تغییر دهید تا شکل اصلی این انسان نما ها روشن شود هر چند شغال و گرگ هم بد نام می شوند
سلمانیان
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد بهائیت را انگلیسی ها ساختند و به جان اسلام انداختند.
بهائیت اولین گروهی بود در میان مسلمانان که اسرائیل را به رسمیت شناخت.
Iran, Islamic Republic of
حیف شغال و گرگ که اسمشان را بر روی چنین آدم های دشمن اهل بیت گذاشت روز قیامت ازمون شکایت می کنند
Iran, Islamic Republic of
شبکه منوتو یک شبکه ی ضد دینی و پلید و بی وجدان است
Iran, Islamic Republic of
در داخل از بهایی بدتر هم داریم اگه گفتین منظور کیا هستن البته همشون سرو ته یک کرباسن اما تکلیفمون با بهایی ها مشخص و وجود ندارن خودشون نشون بدن اما با اونهایی که توی چشممون هستن چکار کنیم تو ملت هستن باید چکار کرد البته خداودند پشتیبان این ملت و انقلابه و بموقعش خودش همه رو آشکار میکنه که کیا و کجاها هستن. من وتو یک عامل وابسته و فاسد که ارزشی هم برای بحث کردن نداره
صبور
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که با بهائی ها برخورد کرد، امیر کبیر بود. این شبکه از بردن نام این بزرگمرد ابا دارد و همیشه از کنار نامش میگذرد. درود بر امیرکبیر
حامدم
United States
یک همکلاسی بهایی دوران دبیرستان را چهل سال بعد در خانه یکی از همکلاسی های همان دبیرستان دیدم. اولین چیزی که به من گفت این بود که او دیگر بهایی نیست چون بهاییت شاخصه های یک دین را ندارد. و گفت دارد ادیان دیگر را جستجو می کند.
بهاییت ساخته و پرداخته فراماسونری است و اعضا در مراتب بالای فراماسونری شیطان پرست هستند...
Iran, Islamic Republic of
مگه چقدر دیگه وقت برا مطالعه داره سن که از 40 بگذره وتصمیم جدی نگیره ...دیگه کارت تمومه .