شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

آیا چیزی از عمده فروشی آنلاین بنک‌ چی می‌دانید؟

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 738109
کنترل هزینه‌های زندگی به ویژه هزینه مایحتاج روزانه برای همه‌ی ما مهم است. در روزهایی که قیمت‌ها هر روز دستخوش نوسان می‌شوند، بسیاری از ما به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که کمترین زیان را از این نوسانات بازار ببینیم. خرید از فروشگاه‌های همیشه تخفیف یا خرید بصورت عمده یکی از گزینه‌های پیش‌ رو است. اما چگونه خرید عمده هزینه‌های زندگی شما را حتی تا نصف خرید عادی کاهش خواهد داد؟ این مطلب به بررسی این موضوع اختصاص دارد.
آیا چیزی از عمده فروشی آنلاین بنک‌ چی می‌دانید؟
خرید عمده؛ فرهنگی که در میان مردم در حال شکل گیری است.
خرید عمده یعنی به جای خرید تکی ، یک یا چند باکس از یک جنس خریداری شود. با خرید عمده به ویژه در زمینه کالاهای اساسی و نیازهای ضروری خود می توانید تا مدت ها در هزینه های رفت و آمد مداوم به فروشگاه صرفه جویی کنید که این امر در صورت جا افتادن فرهنگ خرید عمده به حفظ سلامت محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد. علاوه بر این در زمان خود صرفه جویی کنید.

اما مهمترین مزیت خرید عمده این است که با خرید در حجم بالا می توانید با قیمت کمتری یک محصول را در اختیار داشته باشید. علت قیمت پایین تر این است که یک عمده فروشی نسبت به یک خرده فروشی هزینه های کمتری را متحمل می شود. بنابراین طبیعی است که خرید بیشتر قیمت تمام شده کمتری را برای مصرف کننده داشته باشد و به این ترتیب سود خریدار و مصرف کننده، هر دو حفظ می شود. بنابراین فرهنگ خرید عمده که یک خرید مقرون به صرفه و بردبرد است یکی از موضوعاتی است که باید در مورد آن بصورت جدی فکر کرد.

خرید عمده چگونه انجام می شود؟
اما شاید تصور بسیاری از افراد از خرید عمده، خرید مستقیم از کارخانه باشد که این خود فرآیند پیچیده ایست یا ممکن است شرایط حمل و نقل در خرید با تعداد بالا برای افراد دشوار باشد اما باید بگوییم امروزه به لطف اینترنت حتی خرید عمده هم بصورت آنلاین امکان پذیر است. سایت بنک چی یک عمده فروشی آنلاین در زمینه کالاهای اساسی و سوپرمارکتی است که بصورت مدام روی کالای خود تخفیف ویژه ای دارد و به خریداران یک تجربه خرید آسان و مقرون به صرفه را هدیه می‌کند.


 
مزایای خرید عمده از بنک چی

⦁    با خرید عمده آنلاین از سایت بنک چی در وقت و هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی می کنید. دیگر نیاز به مراجعه مکرر به فروشگاه حضوری و حمل خرید های انجام شده خود ندارید.

⦁    خرید آسان و سریع : با انتخاب محصول خود می توانید تنها با چند کلیک هر تعداد از آن را که نیاز دارید انتخاب کنید و با یک پرداخت امن محصولات خود را در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

⦁    با تعداد خرید بیشتر از عمده فروشی آنلاین بنک چی، تخفیف بیشتری دریافت می کنید. سیستم فروش در این عمده فروشی به این صورت است که با خرید بیشتر تخفیفات بصورت پلکانی افزایش می یابند. به طور کلی قیمت کالا در بنک چی به طور میانگین از سایر سوپر مارکتهای آنلاین حتی در خرید تکی پایین تر است.

⦁    امکان خرید تکی در کنار خرید عمده و تعدادی در بنک چی : یکی از ویژگی های منحصر به فرد این عمده فروشی آنلاین این است که تقریبا برای تمام کالاهایی که به صورت عمده عرضه شده اند، امکان خرید بصورت تکی هم وجود دارد که این امر تصمیم گیری را برای خریدار آسانتر خواهد کرد. خرید های تکی نیز با تخفیف ارائه می‌شوند.

⦁    با مشاهده تاریخ انتقضای محصولات، راحت تر تصمیم گیری می کنید. بنک چی این امکان را به شما داده است تا پیش از خرید از تاریخ انتقضای محصول اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت‌تر به خرید بپردازید.

⦁    چه در تهران باشید چه در شهرستان، به راحتی می توانید مایجتاج زندگی خود را با تخفیف عالی خریداری کنید و سفارش شما در سریعترین زمان ممکن و در بسته بندی مطمئن بدست شما خواهد رسید. همچنین ارسال بالای 75 هزارتومان کاملا رایگان خواهد بود. 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و محدوده زمانی تحویل سفارش را خودتان تعیین کنید.

⦁    امکان مرجوع کردن کالا به هر دلیلی ! شما می توانید به هر دلیلی کالای خریداری شده خود را مرجوع کنید.

⦁    تنوع محصولات بالا : بنک چی تعداد بسیاری از کالاهای اساسی و سوپرمارکتی را در دسته بندی های مختلف و از برندهای معتبر بازار ارائه عمده کرده است به این ترتیب شما می توانید سبد خرید خود را راحت تر تکمیل کنید و نیاز به مراجعه به فروشگاه‌های مختلف ندارید و شما را از واسطه های فروش بی نیاز می‌کند.

⦁    امکان مقایسه محصولات : با خرید آنلاین شما می توانید به راحتی ویژگی محصولات و قیمت آنها را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید و یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

⦁    امکان ایجاد لیست خریدهای مداوم : شما می توانید خریدهای مداوم خود را که دائما به آنها نیاز دارید بصورت لیست در سایت ثبت کنید تا در مواقع نیاز سریعا سفارش خود را ثبت کنید و به این ترتیب در وقت خود صرفه جویی کنید.

⦁    تحفیف بیشتر در جشنواره ها : همانطور که گفتیم بنک چی یک عمده فروشی آنلاین همیشه تخفیف است اما این فروشگاه در مناسبت های مختلف طرح‌های تخفیفی ویژه ای علاوه بر تخفیف های موجود ارائه می کند که شما می توانید یک خرید هیجان انگیز و با تخفیف استئنایی را تجربه کنید و مایحتاج زندگی خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. این تخفیفات ویژه در وبسایت بنک چی ، شبکه های اجتماعی این شرکت، اپلیکیشن بنک چی و در صورت ثبت نام در سایت با پیامک اطلاع رسانی می شود.

⦁    به عنوان یک شرکت، سازمان یا رستوان می توانید یک خرید عمده با تخفیف بالا داشته باشید.

⦁    بنک چی اصل بودن کالا ها را تضمین می کند و دارای خدمات پس از فروش است.

برای خرید از این عمده فروشی آنلاین: www.bonakchi.com  این آدرس را باز کنید
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *