دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
رقابت کره‌ای‌ها با ژاپنی‌ها

هیوندای توسان ۲۰۲۱ جذاب یا زشت؟

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 737281
کمپانی هیوندای نسل جدید توسان را با طراحی جذاب و پیشرانه جدید عرضه بازار خواهد کرد.
هیوندای توسان ۲۰۲۱ جذاب یا زشت؟
به گزارش جهان نيوز، اس یووی کراس اوور کامپکت هیوندای که تاکنون سه نسل آن روی خط تولید این خودروساز کره ای قرار گرفته و این روزها جزو موفق ترین بلندقامتان بازار جهانی شناخته می شود، وارد نسل چهارم خود می شود. هیوندای از اواسط سال جاری میلادی تصاویر رندر دیجیتالی از نسل جدید توسان را منتشر کرده که تا حد زیادی نزدیک به مدل واقعی آن است.

طی یک ماه اخیر تصاویر بسیاری از توسان ۲۰۲۱ منتشر شده، هرچند از سوی کمپانی هیوندای تاکنون هیچ تصویر واضحی از این کراس اوور کامپکت منتشر نشده اما آنچه که مشخص است نسبت به نسل سومی که سال ۲۰۱۵ به جهان معرفی شد و شاهکار طراح شناخته شده این خودروساز کره ای یعنی پیتر شرایر است. اما آنطور که از تصاویر و خبرها مشخص هست، طراحان هیوندای در نسل جدید توسان از خطوط مواج و فرم های ارگانیک و البته چراغ های LED منقطع یکپارچه با جلوپنچره و چراغ های پیوسته عقب، به گفته بسیاری از خودرونویس های مجلات اتو کار، موتور ترند و کار اند درایو با توسان هیجان انگیزتری مواجه خواهیم بود. همچنین در قوای محرکه توسان ۲۰۲۱  مطابق آنچه هیوندای اعلام کرده شاهد نصب پیشرانه هیبریدی سدان این کمپانی یعنی ایونیک خواهیم بود که با چنین مشخصاتی می تواند رقیب اصلی تویوتا راوفور باشد.
مرجع : بازار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *