سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

زمان آغاز فروش خودروهای هیوندای در ایران

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 525823
چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 قیمت گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی عرضه می شود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از پرشین خودرو، به دنبال قیمت گذاری 4 خودرو هیوندای مدل2017 از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع رسانی شد و از 22خردادماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت نام آغاز خواهد شد.
 
چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل 2017 قیمت گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش فروش و اقساطی عرضه می شود.

براساس این گزارش، خودرو شاسی بلند «سانتافه» 236 میلیون و 900 هزار تومان، «توسان» 192 میلیون و 900 هزار تومان، «سوناتا» 193 میلیون و 900 هزار تومان و خودروی «النترا» 135 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است. و این قیمت ها شامل تمام وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره گذاری محصولات می باشد.
 
تمامی این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل (Full) و در بازه زمانی 22 تا 31 خردادماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

این گزارش می افزاید: امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر 4 خودرو جدید هیوندای کرمان موتور فراهم شده، همچنین در پیش فروش این خودروها زمان های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش بینی شده است. فروش اقساطی نیز برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحویل یک ماهه فراهم می باشد.
 
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش خودروهای هیوندای کرمان موتور می توانند به نمایندگی های برند هیوندای این شرکت خودروسازی در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی http://kermanmotor.ir و کانال رسمی تلگرام این شرکت به آدرس https://t.me/KermanMotorCompany مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما که ادعا دارید بعضی ها 4 درصدی هستند. چرا تبلیغ خودروی 240 میلیونی رو می کنید. یعنی 96 درصدی ها میتونن بخرند؟ یا شماها پولدار شدید؟ شما هر چی رو که خودتون نتونید استفاده کنید استفاده اش رو برای دیگران کفر میدونید , هر چی رو که پولش رو داشته باشید حلاله. جمع کنید این خزعبلات ر. این هم مهمترین دلیل شکست در انتخابات ریاست جمهوری.