جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

سرانجام درخواست روحانی درباره ملک جماران

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 735916
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران منوط به بررسی اقدامات کارشناسی توسط شورای شهر و شهرداری شد.
سرانجام درخواست روحانی درباره ملک جماران
به گزارش جهان نيوز، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه  شورای شهر تهران، درباره سرانجام ارسال نامه برخی از اعضای شورای شهر به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران جهت بررسی بیشتر این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه می‌توان که این نامه به نتیجه رسید و در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی قرار شد موضوع جهت بررسی‌های کارشناسی به شورای شهر و شهرداری واگذار شود.

وی افزود: همچنین پس از بررسی‌های کارشناسی موضوع توسط مدیریت شهری، سرانجام در کمیسیون ماده 5 نتیجه بررسی و به شورای عالی شهرسازی اعلام می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران این موضوع در سایر مناطق و محلات پایتخت نیز مدنظر قرار می‌گیرد،‌گفت: نمی‌توان برای همه محلات یک نسخه واحد داشته باشیم چرا که هر محله و منطقه چارچوب طرح‌های تفصیلی ویژه خود را دارد.

به گزارش فارس، درخواست حسن روحانی و دولت برای موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در محله جماران اخیراً با واکنش‌های زیادی از سوی اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهری همراه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا که کشور مال شما دولت و اصلاح طلبان و هست ...