جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳
مسئول سازمان بسیج کارگران:

بانک‌ها ۱۴۶۰ کارخانه را تعطیل کردند

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 733757
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: قابل قبول نیست در سالی که جهش تولید نام‌گذاری شده، تعداد 1460 کارخانه توسط بانک‌های کشور تعطیل شود.
بانک‌ها ۱۴۶۰ کارخانه را تعطیل کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، علی حسین رعیتی‌فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور درباره وضعیت کارخانه‌ها تصریح کرد: در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم و چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال نو، عناوین متعددی برای رونق تولید و حمایت از کار و کارگر و کارفرمای ایرانی بیان می‌کنند و در سالی که جهش تولید نامگذاری شده به هیچ عنوان قابل قبول نیست تعداد 1460 کارخانه توسط بانک‌های کشور تعطیل شوند.

وی افزود: بانک‌ها 1460 کارخانه و مرکز تولیدی را به دلیل بدهی و عقب افتادگی اقساط تسهیلات دریافتی، به تملک خود درآورده و موجب تعطیلی کارخانه‌های تولیدی و بیکاری عده زیادی از کارگران شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گفت: بسیاری از این کارخانجات مشکل خاصی نداشته و توان تولید را داشته‌اند و بعضا دستگاه‌های به روز برای تولید فراهم کرده‌اند. مشکلات مالی بانک باعث تعطیلی، پلمب و مصادره شده و علاوه‌ بر اینکه تولید متوقف شده، تعداد زیادی از کارگران مستقیم و غیرمستقیم بیکار شده‌اند.

رعیتی فرد، عمل نکردن بانک‌ها به مفاد اقتصاد مقاومتی را عامل تعطیلی کارخانه‌ها دانست و افزود: انتظار می‌رود بانک‌ها و نهاد‌های مربوطه، شرایط را برای بازگشت مجدد کارخانجاتی که تعطیل شده‌اند، فراهم آورند تا در جنگ اقتصادی هم مانند جنگ هشت ساله پیروز باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب آغاز شده و ادامه خواهد داشت چون دشمنان ما با اسلام مشکل دارند و نمی‌توانند پیشرفت جوانان انقلابی را ببینند و می‌خواهند همه کشورها مستعمره آنها باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Iran, Islamic Republic of
كار خانه دارها وام را مي گيرند به اسم توليد ولي خريد و فروش دلار مي كنند و يا ملك مي خرند بعد مي گويند نداريم!؟ بانكها حق دارند كارخانه ها را تملك كنند!!؟
Iran, Islamic Republic of
بایید با کسی که پول بیت المال میگیره
و پرداخت نمیکه چکار کرد