شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز می‌خواهد؟

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 733263
سرخپوشان تهرانی که سه فصل گذشته را با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند، در فصل نوزدهم این عنوان را با دو سرمربی به خود اختصاص خواهند داد.
پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز می‌خواهد؟
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مسیر قهرمانی خود برای چهارمین فتح تکراری در لیگ برتر فوتبال ایران پشت سر می گذارد که عملکرد این تیم در بازی های اخیر باعث قدرتنمایی هرچه بیشتر سرخپوشان شده است.

این تیم تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، ۵۳ امتیاز کسب کرده است که جدود ۷۶ درصد از کل امتیازات ممکن بوده است. بازیکنان پرسپولیس برای تکرار موفقیت های خود در هر بازی و پایان فصل فوتبالی لیگ برتر ایران عطش سیری ناپذیر دارند.

پرسپولیس که آخرین باخت خود را در دوران سرمربیگری گابریل کالدرون در نیم فصل اول مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم تجربه کرده بود هرگز با یحیی گل محمدی تن به باخت نداده است تا آنها به میانگین ۲/۳ امتیاز در هر بازی برسند.

آماری رویایی برای تیمی که پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ نیز عطش رکورد شکنی را حفظ کرده است و می خواهد به نخستین تیمی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود که چهار فصل متوالی به قهرمانی می رسد.

پرسپولیس در حالی برای برد مقابل ماشین سازی به تبریز می رود که در صورت پیروزی برابر این تیم تنها چهار امتیاز با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر نوزدهم فاصله خواهد داشت.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ یه نگاه از سمت وزیر و دوستان به اضافه نازگلک از سمت داور
رویهم رفته مساوی میشه با جام دو زاری!
خوش باشید با خاطراتتون
جانباز
Romania
پیروزی نیاز به امتیاز ندارد !!!!!
جانباز
Iran, Islamic Republic of
چون سلطانی فر رو داره