جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پساب

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 733233
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر تبدیل آب شرب تهران به پساب توضیحاتی ارائه داد.
تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پساب
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه ۹۰ درصد آب شرب کشور به پساب تبدیل می‌شود گفت: خیر اصلا این مورد صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌کنم.

او با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در پایتخت افزود: روزانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب در تهران مصرف می‌شود و امسال بعد از شیوع کرونا هیچ روزی زیر سه میلیون متر مکعب مصرف آب شرب در تهران نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در خصوص موضوع پساب هم به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم چراکه موضوع آب‌های زیر زمینی همواره دغدغه مسئولان بوده است.

بختیاری بیان کرد: این روز‌ها ۸۵۰ میلیون متر مربع آب از حوزه‌های زیرزمینی آب برداشت می‌کنیم، اما با اجرای طرح فاضلاب دیگر این آب به زیر زمین تزریق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: نیاز آبی ما ۳۴ میلیون مترمکعب است در حالی که امروز ۲۲ میلیون مترمکعب آب بیشتر نداریم و نکته مهم‌تر این است که در افق برنامه به ۵۰ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فکر آب کنید که خربزه قند است!!!!!
Australia
اصلا برعکس گفتن؛ چون ۹۰ درصد آبهای زیر زمینی که اکثرا پساب هستند در تهران از چاه مستحصل و به خورد مردم داده می شود. به همین دلیل اغلب ساکنان تهران دچار نفخ و باد شکم شده اند.