سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

راه‌حل‌هایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 732775
زمانی که اسم شیراز به وسط می‌آید، کمتر کسی برای سفر به این شهر «نه» می‌آورد. در هر زمان از سال، گردشگران شوق و اشتیاق فراوانی برای سفر به شهر شیراز و خرید بلیط هواپیما شیراز نشان می‌دهند. زیرا تا زمان هست باید از این گنجینه تاریخی ایران‌زمین دیدن کرد.
شیراز، شهر عاشقان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایرانی است که علاوه بر مسافران ایرانی پذیرای مسافران خارجی متعددی نیز می‌باشد که راهی آن می‌شوند تا گوشه‌ای از تاریخ هزاران ساله سرزمین پارس را تماشا کنند. از این رو بلیط هواپیما شیراز در مسیر داخلی و بین‌المللی پرترافیک و پر متقاضی است.
 
در این مطلب اطلاعات کاملی درباره بلیط هواپیما شیراز، بهترین زمان سفر، عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما شیراز، فرودگاه بین‌المللی شیراز، مسیرهای پروازی به شیراز و مدت زمان پرواز به شهر شیراز می‌پردازیم.
 
انواع بلیط هواپیما شیراز
برای سفر به شیراز، انواع بلیط هواپیما برای شما وجود دارد که بسته به شرایط و انتخاب خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

بلیط چارتر شیراز
یکی از بلیط‌های محبوب در مسیر شیراز، اختصاص به بلیط چارتری شیراز دارد. بلیط چارتری به این روش فروخته می‌شود که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام صندلی‌های یک هواپیما در یک مسیر مشخص می‌کند. سپس بر روی این بلیط‌ها قیمت گذاری متناسب با نرخ مصوب شده سازمان هواپیمایی کشوری می‌کنند. چارترکننده‌ها مجاز به قیمت گذاری مورد نظر خود بر روی بلیط چارتری هستند.

بلیط‌های چارتری دارای نوسان قیمتی است. بدین صورت که در زمان اوج مسافر قیمت آن بالا رفته و در زمان کاهش مسافر قیمت آن نزولی می‌شود. برای اطلاع از قیمت بلیط چارتری شیراز، به سایت ره بال آسمان مراجعه نمایید.

بلیط سیستمی شیراز
 
بسیاری بلیط سیستمی شیراز را معقولانه می‌دانند. زیرا قیمت آن کمتر دچار نوسان می‌شود و هم در مواقع ضروری قابل کنسلی و تعویض تاریخ پرواز هستند.

بلیط سیسمی در نتیجه برنامه‌ریزی‌های شرکت‌های هواپیمایی به وجود می‌آید، بر روی آن قیمت گذاری می‌کنند و مسئولیت فروش بلیط سیستمی هم بر عهده ایرلاین‌ها و هم آژانس‌های مسافرتی است. به علت برنامه‌ریزی قبلی پروازها، مسافران قادر هستند که بلیط سیستمی در مسیر مورد نظر خود را از مدت‌ها قبل از سفر خریداری کنند.

بهتر است بلیط سیستمی شیراز را مدتی قبل از سفر تهیه کرد، زیرا در زمان نزدیک به پرواز دچار افزایش قیمت می‌شود.

بلیط لحظه آخری شیراز
بسیاری بلیط لحظه آخری شیراز را راه نجات برای تأخیر در انجام خرید بلیط این مسیر می‌دانند. بلیط لحظه آخری در حقیقت همان بلیط‌های چارتری و سیستمی به فروش نرفته ایرلاین‌ها و چارکننده‌ها است که در لحظات نزدیک به پرواز به فروش می‌رود.

قیمت بلیط لحظه آخری به زمان و حجم مسافران مربوط است. چنانچه مسافر کم باشد و صندلی‌ای از هواپیما به فروش نرفته باشد، بلیط لحظه آخری شیراز با قیمت پایین عرضه می‌شود. در مقابل اگر حجم مسافران بالا باشد این بلیط با قیمت بالایی روبه‌رو می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما شیراز
شیراز به علت وجود آثار باستانی و فضاهای سرسبز فراوان در هر فصلی از سال مسافر پذیر است. اما هر شهری یک زمان طلایی و یک زمان معمولی دارد که شیراز هم از این قاعده مستثنی نیست. زمان طلایی و بهترین زمان سفر به شیراز فروردین و اردیبهشت‌ماه است که بسیاری این زمان را معادل با ورود به بهشت زمینی می‌دانند. درختان سرسبز شده، گل‌ها شکوفه داده و عطر بهارنارنج هر گردشگری را مدهوش می‌کند. پس امری مسلم است که گردشگران این زمان را از دست نمی‌دهند و این نقطه از زمان به اوج سفر شیراز تبدیل شده که قیمت بلیط هواپیما شیراز را بالا می‌برد.

اما در زمان‌های معمولی مانند تابستان و زمستان به علت آب‌وهوا کمی از حجم مسافران به شیراز کاسته شده و می‌توان بلیط هواپیما شیراز را ارزان تهیه کرد.

قیمت بلیط هواپیما شیراز
حدود قیمتی بلیط هواپیما شیراز تحت معیارهای گوناگونی تعیین می‌شود. تا زمانی که یک مسافر اقدام به خرید بلیط هواپیما نکند، قیمت آن قابل محاسبه نیست. معمولاً عوامل زیر در قیمت بلیط هواپیما شیراز دخیل است:
  1. نوع بلیط (چارتری، سیستمی و لحظه آخری)
    کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)
    فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به شیراز)
    شرکت هواپیمایی
    فاصله مبدأ تا مقصد
راه‌حل‌هایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما شیراز
 
بلیط هواپیما ارزان شیراز
مسافران بسیاری هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز به دنبال راه‌حل‌هایی برای خرید ارزان آن هستند. در ادامه چند راه‌حل برای این کار عنوان می‌شود:
  1. از لذت بردن و مدهوش شدن از عطر بهارنارنج شیراز صرف نظر شود و در مقابل فصول دیگر برای سفر انتخاب گردد.

    مسافرانی که تاریخ سفرشان مشخص است، می‌توانند بلیط سیستمی شیراز را از چند مدت قبل از سفر خریداری نمایند تا مشمول نوسان قیمت نشوند.

    برای آنکه پول کمتری بابت بلیط هواپیما پرداخت شود، کلاس پروازی اکونومی انتخاب مناسبی است.

    مسافرانی که تنها سفر می‌کنند، قادر به خرید بلیط سیستمی و چارتری هستند. اما اگر مسافری کودک و نوزاد همراه خود دارد، بلیط سیستمی تهیه نماید. قیمت بلیط کودکان در پرواز سیستمی کمتر از بزرگ‌سالان است.

    بلیط لحظه آخری قبل از سفر چک شود شاید قیمت پایین‌تری داشته باشند.

    بلیط‌های سیستمی قابل کنسلی و تعویض تاریخ هستند، پس مسافرانی که نسبت به تاریخ دقیق سفرشان شک دارند، این نوع بلیط را خریداری نمایند.

    بلیط آنلاین خریداری شود، زیرا انتخاب برای خرید بلیط هواپیما شیراز بسیار است.

    سایت‌های بی‌واسطه همچون ره بال آسمان خرید بلیط ارزان را تسهیل می‌کند.
معرفی فرودگاه شهید دستغیب شیراز
با توجه به حجم مسافران داخلی و خارجی می‌توان تصور کرد که فرودگاه بین‌المللی دستغیب تا چه حد می‌تواند مجهز باشد. این فرودگاه بعد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مجهزترین فرودگاه ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است علاوه بر آن دارای کاربرد نظامی نیز می‌باشد.

از فرودگاه شهید دستغیب روزانه 120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی به بیش از 35 مقصد انجام می‌شود از این روست که لقب چهارمین فرودگاه پرتردد ایران را بعد از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مشهد دارا است.

همچنین مسافران خارجی، می‌توانند پس ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز اقدام به دریافت ویزای توریستی به مدت دو هفته نمایند. این فرودگاه دارای امکاناتی همچون سالن CIP و VIP ، پارکینگ، رزرواسیون هتل، باجه ارزی، غرفه‌های خوراکی و سوغاتی و غیره است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند
ایرلاین‌های بزرگ و شناخته شده ایرانی و بین‌المللی در مسیر پروازی شیراز فعالیت دارند. برخی از این ایرلاین‌ها شامل نام‌های زیر می‌شود:

ایرلاین‌های ایرانی: آتا، اترک، کاسپین، ایران ایر، ایران ایرتور، هواپیمایی نفت ایران، آسمان، کیش ایر، ماهان، معراج، قشم، ساها، سپهران، تابان و زاگرس.

ایرلاین‌های خارجی: ایرعربیا، سلام ایر، ترکیش، فلای دبی، قطری و کرندون ایرلاینز.
مسیرهای پرتردد پرواز شیراز

به علت انجام پروازهای داخلی و خارجی؛ مسیرهای پرتردد پرواز شیراز شامل موارد داخلی و بین‌المللی می‌شود.

مسیرهای داخلی به مقصد شیراز
 
بلیط هواپیما شیراز
از مبدأ شیراز و به مبدأ شیراز روزانه پروازهای داخلی بسیاری انجام می‌شود که مسافرانی را در داخل ایران جابه‌جا می‌کند.

بلیط هواپیما تبریز شیراز
بلیط هواپیما تبریز شیراز در انواع سیستمی، چارتری و لحظه آخری عرضه می‌شود که با مراجعه به سایت ره بال آسمان قابل مشاهده است.

بلیط هواپیما اصفهان شیراز
بلیط هواپیما اصفهان شیراز در صف پرطرفدارترین مسیر پروازی شیراز قرار دارد که مسافران می‌توانند به صورت آنلاین و از سایت ره بال آسمان خریداری نمایند.

مسیرهای داخلی دیگر به شیراز شامل: تهران شیراز، مشهد شیراز، بندرعباس شیراز، زاهدان شیراز، عسلویه شیراز، آبادان شیراز، رشت شیراز و غیره می‌شود.

مسیرهای خارجی به مقصد شیراز
از مبدأ شیراز نیز چندین پرواز بین‌المللی انجام می‌شود که شامل: شیراز استانبول، شیراز دوحه، شیراز مسقط، شیراز نجف، شیراز دبی و شیراز کویت می‌گردد.

مدت زمان پرواز از شهرهای ایران به شیراز
برای بسیاری مدت زمان پرواز حائز اهمیت است تا بتوانند برنامه‌ریزی کاملی انجام دهند. در ادامه به مدت زمان پرواز برخی از شهرهای ایران به شیراز می‌پردازیم.
  • مدت زمان پرواز تهران تا شیراز: با خرید بلیط هواپیما تهران شیراز حدود یک ساعت و نیم در هواپیما خواهید بود.

    مدت زمان پرواز اصفهان تا شیراز: حدود 56 دقیقه
    مدت زمان پرواز تبریز تا شیراز: حدود یک ساعت و 35 دقیقه
    مدت زمان پرواز مشهد تا شیراز: حدود یک ساعت و 25 دقیقه
    مدت زمان پرواز رشت تا شیراز: حدود یک ساعت و 20 دقیقه
    مدت زمان پرواز کرمان تا شیراز: حدود 38 دقیقه
    مدت زمان پرواز ساری تا شیراز: حدود یک ساعت و 28 دقیقه
    مدت زمان پرواز عسلویه تا شیراز: حدود 40 دقیقه
بلیط هواپیما شیراز را از چه سایتی می‌توان به صورت آنلاین خرید؟
مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان بلیط هواپیما شیراز را به صورت آنلاین و البته مطمئن خرید نمایند. ره بال آسمان با اتکا به تجربه چندین ساله خود در امر گردشگری و مسافرتی، مسافران را برای تهیه یک بلیط امن و مقرون‌به‌صرفه همراهی می‌کند.

مسافران می‌توانند در 24 ساعت شبانه‌روز اقدام به خرید بلیط سیستمی، چارتری و لحظه اخری شیراز کنند. همچنین این امکان را دارند که در میان گزینه‌های مناسبی که برای آنان نمایش داده می‌شود، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما شیراز را خریداری نمایند.

منبع:‌ره بال آسمان
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *