سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲

خرید اقساطی بدون ضامن، قسطا بهترین سایت خرید اقساطی کالا و خدمات

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 744336
بهترین سایت خرید اقساطی ایران، امکان خرید اقساطی بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این پیشنهاد ویژه و ویژگی‌های آن آشنا شویم.
قسطا بهترین سایت خرید اقساطی کالا و خدمات
 این روزها خرید قسطی طرفداران زیادی دارد. افزایش شدید قیمت‌ها باعث شده است تا اکثر افراد به‌جای پرداخت نقدی به خرید قسطی و راه‌های جایگزین فکر کنند. بااین‌حال خرید قسطی دردسرها و مشکلات زیادی دارد. فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای محدودی امکان خرید قسطی کالا و خدمات را فراهم کرده‌اند و از طرفی با نیاز به ضامن، کار را برای خرید اقساطی سخت می‌کنند.

اگر به فکر خرید اقساطی هستید اما به دلیل این موانع از خرید اقساطی کالاهای موردنیاز خود چشم‌پوشی کرده‌اید، قسطا یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما دارد. بهترین سایت خرید اقساطی ایران، امکان خرید اقساطی بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این پیشنهاد ویژه و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

 
خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن، مزیتی که هیچ فروشگاهی ندارد
معمولاً یکی از ویژگی‌ها و پیش نیازهای خرید اقساطی نیاز به ضامن از سمت خریدار است. تقریباً همه فروشگاه‌های اقساطی، بانک‌ها و سایت‌های فروش اقساطی نیاز به ضامن معتبر دارند. اما قسطا نیاز به هیچ ضامنی ندارد. این مساله بهترین ویژگی قسطا است. چراکه افراد به سادگی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند قسطا کارت خود را تهیه و کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

چرا قسطا بهترین سایت خرید اقساطی کالا و خدمات است؟
سایت قسطا به دلیل ارائه خدمات متنوع خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن در حال حاضر بهترین سایت خرید اقساطی کالا و خدمات در ایران است. علاوه بر این، ارائه قسطا کارت، سرعت بالای ارائه خدمات و امکان خرید از هر فروشگاهی در سراسر ایران از مهم ترین مزیت های قسطا هستند.

برای استفاده از خدمات قسطا تنها کافی است که اطلاعات موردنیاز برای اعتبار سنجی یعنی گردش حساب سه ماه آخر و تصویر دسته‌چک صیادی شخصی خود را ارائه کنید. بعدازآن در طی 5 ساعت کاری اعتبار سنجی شما انجام خواهد شد. سپس می‌توانید درخواست خرید هر نوع کالای قسطی که نیاز دارید را ثبت کنید تا هزینه آن از سوی قسطا پرداخت شود.


خرید اقساطی بدون ضامن در سراسر ایران با استفاده از قسطا کارت
قسطا کارت یک کارت اعتباری با ویژگی‌هایی مشابه با کارت‌های اعتباری بانکی است که امکان خرید اقساطی بدون ضامن را برای شما فراهم می‌کند. با تهیه این کارت اعتباری از سایت قسطا می‌توانید به‌راحتی کالا و خدمات خود را نقداً خرید کنید و سپس اقساط آن را به قسطا بپردازید. شما می‌توانید هرگونه کالای قسطی که مدنظر داشته باشید را با این کارت تهیه کنید.

علاوه بر این با تهیه قسطا کارت، امکان خرید اقساطی از هر فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی در سراسر ایران برای شما مهیا خواهد شد. با این کارت اعتباری هیچ محدودیتی در انتخاب فروشگاه و کالا وجود ندارد. تا زمانی که اعتبار کارت کافی باشد، می‌توانید به تعداد موردنیاز خود تراکنش داشته باشید. در ادامه بیشتر با خدمات قسطا آشنا می‌شویم.

خدمات گسترده خرید اقساطی برای شرکت‌ها و افراد حقوقی
علاوه بر افراد حقیقی، صاحبان کسب‌وکارها و شرکت‌ها نیز می‌توانند از خدمات قسطا بهره‌مند شوند. قسطا فرصت‌های ویژه‌ای را برای تهیه کالاهای موردنیاز کسب‌وکارها به‌صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن فراهم کرده است. فروش اقساطی ماشین‌های اداری یکی از مهم‌ترین خدمات قسطا برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است.

خرید اقساطی گوشی بدون ضامن؛ یکی از خدمات مهم قسطا
یکی از پرطرفدارترین خدمات خرید اقساطی، خرید قسطی گوشی است. افزایش شدید قیمت‌ها باعث شده تا بسیاری از افراد روش‌های خرید غیر نقدی گوشی را ترجیح دهند. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی انواع گوشی هستید، قسطا می‌تواند مشکل شما را حل کند.

خرید گوشی از طریق قسطا نیازی به ضامن ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اقساطی گوشی هواوی اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید. همچنین با تهیه قسطا کارت می‌توانید از هر فروشگاه فیزیکی در سراسر ایران، به خرید اقساطی انواع گوشی‌ها مانند گوشی اپل و سامسونگ اقدام کنید.

با قسطا راحت و بی‌دغدغه به‌صورت اقساطی خرید کنید
در این مقاله به معرفی بهترین سایت خرید اقساطی کالا و خدمات پرداختیم. قسطا امکان خرید اقساطی بدون ضامن را فراهم کرده است که می‌تواند یک خبر عالی برای کسانی باشد که به دنبال خرید اقساطی هستند. همه افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از خدمات فوق‌العاده این سایت فروش اقساطی استفاده کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این فرصت فوق‌العاده را از دست ندهید و همین حالا به سایت قسطا سر بزنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *