يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

جزئیات پرداخت بیمه بیکاری ایام کرونا

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 731603
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۲۳۰ هزار نفر برای واریز بیمه بیکاری در فروردین ماه تأیید شدند و اردیبهشت ماه نیز به همین روال خواهد بود.
جزئیات پرداخت بیمه بیکاری ایام کرونا
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری، درباره پرداخت بیمه بیکاری در ایام کرونا، اظهار کرد: در ایام کرونا برای پرداخت بیمه بیکاری روال خاصی داریم.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا عده ای از کار بیکار شدند و مجددا به کارشان بازگشتند و برای تعطیلی موقت تمهیداتی در نظر گرفته شد؛ دولت از طریق منابع صندوق توسعه ملی بودجه‌ای را برای بیمه بیکاری تخصیص داده است و سازمان برنامه و بودجه از طریق لیستی که ما در اختیارشان می‌گذاریم پرداخت حداقلی را انجام می‌دهد.

  شریعتمداری با بیان اینکه برای اسفند ماه در یک مرحله ۱۰۳ هزار نفر و مرحله دوم ۴۶ هزار نفر بیمه بیکاری دریافت کردند، افزود: برای فروردین نیز حدود ۲۳۰ هزار نفر تأیید شدند تا بیمه بیکاری دریافت کنند و واریز صورت گیرد، همچنین برای اردیبهشت ماه نیز به همین روال خواهد بود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: برای این ۳ ماه بیکاری دولت بیمه بیکاری پرداخت کرد، اما اگر باز هم بعد از این ۳ ماه، بیکاری ادامه داشته باشد، روال طبیعی رسیدگی در کمیته وزارت کار و تأمین اجتماعی طی می‌شود و به ۲۵۰ هزار نفری که پیش از این بیکار بودند و بیمه بیکاری دریافت می‌کردند، اضافه می‌شود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
آیا مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، دولت روحانی، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان می توانند با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زندگی کنند.
ولی متاسفانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۵ درصد افزایش یافته است.
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چرا اجرا نمی‌شود؟ کدام مدیری می‌تواند با حقوق‌های 2-3 میلیونی هم کرایه منزل بدهد، هم به زندگی روزمره در این تورم سرسام‌آور بپردازد و هم امور محصل‌ها و دانشجوهایش را رتق و فتق کند؟
Iran, Islamic Republic of
چطور سه ماه از سال گذشت برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران اقدام نشد ولی از حقوق حقه آنها هزینه مربی خارجی را تامین می‌کنند؟!
.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون به جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می کند هیچ کمک به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت روحانی نمی شود..
Iran, Islamic Republic of
باسلام اینقدر اعلام میکنن واریز شد پس کو نه اسفندو نه فروردین برامن واریز نشد باید چیکارکنم