شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵

آمریکا به دنبال کناره گیری بشار اسد نیست

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 731477
یک مقام آمریکایی اعلام کرده است که کشورش نمی‌خواهد که بشاراسد از مقام خود استعفا دهد، بلکه می‌خواهد که او رفتارش را تغییر دهد.
آمریکا به دنبال کناره گیری بشار اسد نیست
به گزارش جهان نيوز، به نقل از اسپوتنیک، «جیمز جفری»، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرده که کشورش نمی‌خواهد بشاراسد از مقام خود استعفا دهد، بلکه می‌خواهد که او رفتارش را تغییر دهد.

جفری در این ارتباط گفت: ما به دنبال پیروزی کامل نیستیم. ما نمی گوئیم اسد باید برود. ما می گوئیم که اسد یا هرکسی که مسئولیت آن حکومت را دارد، باید رفتارش را تغییر دهد.

به گفته نماینده آمریکا، واشنگتن حامی صرف «تغییر رژیم» در کشورهای خاورمیانه نیست و این برعهده مردم سوریه است که انتخاب کنند که چه کسی هدایت کشورشان را برعهده بگیرد.

این دیپلمات آمریکایی این را نیز افزوده است که موضوع عقب نشینی و خروج نیروهای آمریکایی از سوریه در حال حاضر در دستور کار قرار ندارد، در حالی که در نهایت خروج از سوریه انجام خواهد شد.

به گفته جفری، آمریکا شمال شرق سوریه و بویژه پایگاه تنف را ترک نکرده است.
برچسب ها: بشار اسد آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
................
Iran, Islamic Republic of
بالگردهای آمریکا مستقر در «حاجون» در «دیرالزور» و الدشیشه تروریستهای تسلیم شده را با طلاهای سرقتی جابجا کرده و سپس به آنها برای نقد کردن طلاهای سرقت شده کمک کرده است.
Iran, Islamic Republic of
که ائتلاف آمریکا در تلاش است، سرکردهها و عناصر داعش را که در دیرالزور سوریه محاصره هستند، وادار کند که تسلیم شوند و هدف این ائتلاف، تصاحب 40 تن طلا و میلیونها دلاری است که در دست عناصر داعش قرار دارد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان است.
آمریکا جنایتکار شماره یک رئیس کل جنایتکاران جنگی در منطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
از اول هم به دنبال کناره گیری بشار اسد نبود. اینها جنون جنگ و خونریزی و ارعاب و تهدید و چپاول کشورهای ضعیف را دارند.