شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

تهیه تبلت ارزان و آموزشی برای دانش‌آموزان

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 731163
یک نگرانی خانواده ها در آموزش مجازی، عدم دسترسی به گوشی مناسب است که تلاش می کنیم با تبلت مناسب، ارزان و منحصر به استفاده دانش‌آموزان برای آموزش، دغدغه‌ها را مرتفع کنیم.
تهیه تبلت ارزان و آموزشی برای دانش‌آموزان
به گزارش جهان نيوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش وعده داده است که تا پیش از مهر، تمام مدارس به اینترنت متصل می شود.

وی در سفر خراسان شمالی، گفت:  یک نگرانی دیگر خانواده ها، عدم دسترسی به گوشی مناسب است که تلاش می کنیم با تبلت مناسب، ارزان و منحصر به استفاده دانش آموزان برای آموزش، دغدغه ها را مرتفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، برای آموزش در آغاز سال تحصیلی آتی، کاملا  آماده است، افزود: ما مسوول آموزش همه بچه ها هستیم و برای همه فکر کرده ایم، گزینه های مختلف داریم تا هیچ دانش آموزی در سال تحصیلی جدید، از آموزش بازنماند، اگر امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا نیمه حضوری باشد آموزش ها ارائه می شود و برای آموزش در بستر فضای مجازی هم آمادگی داریم تا تمام دانش آموزان را پوشش دهیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: خانواده ها نگرانی برای پوشش تحصیلی فرزندان در سال تحصیلی جدید نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با برنامه شاد همه تب لت ها ی بدرد نخور وگوشی های بنجل فروشگاهها را به قیمت بردید