جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۵۴
۱۹

فیلم های ماه رمضان ۹۹

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 725840
با به وجود اومدن بیماری کرونا صدا سیما جمهوری اسلامی ایران برای مردم عزیر ایران زمین سریال های متنوعی تدارک دیده است.

اولین فیلم مربوطه فیلم "زیر خاکی" هستش به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که این فیلم زیبا سعی دارد به نکات اجتماعی بپردازد.

این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» می‌گردد و برای یافتن گنج درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده تلویزیون به همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال «نفس» دومین تجربه مشترک خود را امتحان می‌کنند. نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده٬ گوهر خیراندیش و... نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم ساعت 22:15 از شبکه یک صدا سیما پخش می شود اما اگر موفق به دیدن این فیلم در ساعت مربوطه نشدین نگران نباشید چون درسایت پلی استپ دانلود فیلم میتوانید این فیلم زیبا را با حجم نیم بها مشاهده کنید.
 
 
 
 
 و دومین فیلمی که به شما میخواهیم معرفی کنیم فیلم دیدنی بچه مهندس می باشد که این فیلم همان فصل سوم "بچه مهندس" می باشد.

به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» در ۳۵ قسمت به قلم حسن وارسته ساخته شده و داستان سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را در فصل سوم بازی می‌کند که تا به حال در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» و... ایفای نقش کرده است.

همان طور که قبلا ذکر کرده ایم اگر موفق به دیدن این فیلم در ساعت مربوطه نشدین، نگران نباشید چون درسایت پلی استپ دانلود فیلم جدید میتوانید این فیلم زیبا را با حجم نیم بها مشاهده کنید
 
 
 
سومین فیلم ماه مبارک رمضان 99 فیلمی نیست جز "سرباز" این فیلم زیبابه کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است.

این سریال مناسبتی این شبکه برای پخش در شب‌های ماه رمضان انتخاب شد و هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. این ساعت را پس در ماه مبارک رمضان به هیچ وجه فراموش نکنید.

این سریال که در ۵۰ قسمت ساخته شده است، پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

داستان سرباز از این قرار است : سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع...

برای این هزینه زیادی در نظر گرفته شده است و در دموی این فیلم معلو است فیلم زیبا و دیدنی می باشد و میتوانید در اوایل افطار خو این فیلم زیبا رو ببنید.

اما اگر کتری برایتان پیش اومد و درگیری های روز مره نگذاشت این فیلم دیدنی رو ببنید، هیچ مشکلی نیست چون در پلی استپ دانلود فیلم جدید ایرانی میتوانید این فیلم را به صورت آنلاین مشاهده کنید.
 
و اما آخرین فیلم، فیلم طنز است فیلمی زیبا بنام "پدر پسری"به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای پخش از شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است. این سریال ساعت ۲۳ به وقت ایران پخش می شود.

فیلمی طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی درحال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

داستان این فیلم اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی می باشد که به صورت طنزگونه و خنده دار، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود.

همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است، ضمن‌آنکه «پدر پسری» این روز‌ها با حضور بازیگرانی مانند مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یداله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زینب
United Kingdom
سلام ممنون از اطلاعتتون لطفا بگین راستی پایتخت کی پخش میشه ؟؟؟ خیلی منتظرشم خواهشن بگین بهم
نادر
United Kingdom
به نظرم سریال های جدید ماه رمضان نسبت قبل یخورده افت کرده باشه قبلا نمیدونم سر بودجه بودش یا نه ولی کلا قبلا خیلی بهتر بودش شایدم من اینجوری احساس میکنم نمیدونم واقعا
رضا رضوانی
Iran, Islamic Republic of
من سریال زیرخاکی رو با بازی خوب اقای جمشیدی خیلی دوسدارم اما بخاطر شغلم نمیتونم ببینم ......
سروش
Iran, Islamic Republic of
...........
سارا رها
United States
من 12 ساله منچستر امدم ولی هرسال سریال های ماه رمضان رو دنبال میکنم یاداوری دورانه قدیمه برام
نیلوفر
بهترین سریال امسال فقط پدر پسریه ........
آقای رستمی
آقا دمتون گرم همگی خسته نباشید.....
نازنین
Ukraine
بی نظیر هستن این سریال ها فقط چرا انقدر دیر خبرشو دادین.........
محسن فضلی
Iran, Islamic Republic of
خیلی سریال زیرخاکی قشنگه مخصوصا بازی کردن پژمان جمشیدی
jon snow
Iran, Islamic Republic of
......
majid
Seychelles
بنده از ایران دنبال نمیکنم سریال هارو اما واقعا کیفیت اومده ....!!!!!!!!
سلماز
United States
عالیه این سریال ها به نظر من بهترین سریال های ماه رمضون فقط فقط فقط پدر پسری خیلی خوبن
علی مقدم
United Kingdom
به نظرم سریال سرباز خیلی سریال ضعیفیه اما زیرخاکی حرف نداره دستشون درد نکنه عواملش
حمیدرضا عباسزاده
France
بنده خارج از کشور زندگی میکنم و خوشحالم این سریالا رو میتونم به فرزندم نشون بدم تا فرهنگمونو یاد بگیره
جاوید حسینی
Seychelles
سریالای امسال کیفیت مناسبی نداره او یک فرشته بود کجا سرباز کجا واقعا
شریف خداداد
United States
زنده باد مردم ایران زنده باد مردم افغانستان ما همیشه سریالایی ایرونیو دمبال میکنیم مخصوصا سریال زیرخاکی خیلی باب دل هسته
amirali A2
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه اطلاع رسانی مفید...
سالار
Iran, Islamic Republic of
.....
javid
Iran, Islamic Republic of
مرسی بابت همه زحماتتون