جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

توجیه عجیب ترامپ برای گاف توییتری‌اش +عکس

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 725786
رئیس‌جمهور آمریکا در گاف توییتری دیگر با اشتباه نوشتن واژه «جایزه نوبل» سعی کرد غلط املایی خود را توجیه کند.
توجیه عجیب ترامپ برای گاف توییتری‌اش +عکس
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه بعد از گاف توییتری و نوشتن املای اشتباه کلمه جایزه نوبل در توجیه اشتباه خود در توییت دیگری چندین بار این اشتباه خود را اصلاح کرد.

ترامپ نوشت: آیا کسی هست که معنای جایزه شریف (noble) نه نوبل (Nobel) را به خصوص که به گزارشگران و خبرنگاران مربوط می‌شود، بداند؟



ترامپ نوشت: نوبل (Noble) به معنای داشتن یا نشان دادن ویژگی‌های شخصیتی خوب یا داشتن عقاید و اصول اخلاقی بالا است. آیا استفاده از کنایه (!) خوب نیست؟

ترامپ پیش از این املای انگلیسی کلمه نوبل را ۴ بار اشتباه نوشته و گفته است: کمیته نوبل باید جوایز را به خبرنگاران واقعی بدهد!

در حالی که کمیته نوبل هیچ جایزه‌ای را به خبرنگاران اختصاص نمی‌دهد‏، ترامپ نوشته بود: چه زمانی تمام «خبرنگارانی» که به دلیل کارشان در مورد روسیه، روسیه و روسیه جایزه نوبل دریافت کرده اند، جایزه نوبل عزیزشان را پس خواهند داد تا آن جایزه‌ها به گزارشگران و خبرنگاران واقعی که سزاوارش هستند، برسد. من می‌توانم به کمیته جایزه نوبل یک فهرست جامع بدهم.



غلط‌های املایی و اشتباهات نگارشی دونالد ترامپ پیش از این بار‌ها دستمایه طنز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا ید طولایی در گاف‌های املایی در توییتر دارد؛ او بار‌ها به خاطر همین گاف‌ها سوژه رسانه‌ها شده و حتی باعث برخی ابهامات سیاسی نیز شده است.

با این وجود وی معتقد است مشکل غلط‌های املایی در توییتر کاملا طبیعی است چرا که عملکرد مغز و انگشتان دست هماهنگ نیست!

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
درکشور ماهم اقای صادق زیبا کلام استاد دانشگاه نمی دانست جایزه نوبل را کدام کشور میدهد وبه اصطلاح گاف داد.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.....